معاون اجتماعی وزیر بهداشت: بانک قرض الحسنه مهرایران به عنوان بانک عامل خیرین در سطح کشور مطرح است 
چاپ 

معاون اجتماعی وزیر بهداشت: بانک قرض الحسنه مهرایران به عنوان بانک عامل خیرین در سطح کشور مطرح است

دکتر ایازی معانت اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در دومين نشست کارشناسان حوزه خيرين سلامت دانشگاه ها و دانشکده هاي علوم پزشكي كشور كه در مشهد برگزار شد از نقش و رويكرد بانك قرض الحسنه مهرايران در زمينه هاي اجتماعي و اقدامات مثبت و موثر صورت گرفته در حوزه سلامت تقدير و تشكر نمود.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر ایازی در اين نشست گفت: پرداختن به موضوعات اجتماعي يکي از اساسي ترين نکاتي است كه وزير بهداشت به آن تاكيد مي نمايد و بالا بردن سلامت جامعه در كنار كاهش هزينه هاي تحميلي بر خانواده ها، جامعه و دولت در دستور كار اين وزارتخانه و خيرين اين حوزه قرار دارد.
وی نقش سازمان های مردم نهاد و کانون های اجتماعی را بسيار مهم دانست و تصريح کرد: بايد فرهنگ سلامت را در سطح جامعه تقويت کنيم تا مردم مراقبت هاي لازم براي داشتن زندگي با کيفيت تر را انجام دهند.
در ادامه، دکترمشکینی معاون وزیر کشور نیز در خصوص فعالان اجتماعي در اين همايش عنوان داشت: جريان سلامت را بايد از طريق هم افزايي بين خيرين و مسئولين کنترل وآن را اجرا كرد.
اقدامی، رئیس اداره سازمان و برنامه ریزی بانک قرض الحسنه مهرايران نيز با حضور در اين همايش، خدمات اين بانک در خصوص وظايف اجتماعي را همسو و در کنار خيرين دانست و گفت: در اين حوزه تا کنون گام هاي موثري در بانك برداشته شده است و اميدواريم با همت و همگرايي خيرين كشور اين تعاملات در سطح وسيعي ادامه پيدا نمايد.
وی در این همایش خدمات بانک قرض الحسنه مهرایران را در راستاي اهداف خيرين و معاونت اجتماعي وزرات بهداشت بيان نمود و طرح هاي تسهيلاتي و عملکرد بانک در حوزه توانمندسازي نيازمندان بخش سلامت و درمان را تشريح کرد.
دکتر نصیری مدیر کل دفتر خیرين و موسسات خيريه سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکي نيز بيان داشت: در دنياي امروز فعالان و خيرين عرصه هاي اجتماعي ره‌پويان راه سخت و پرپيچ و خم پيشرفت در جوامع در حال توسعه به شمار مي‌آيند.
وی عقدتفاهم نامه با بانک قرض الحسنه مهرایران را بستر بسیار مناسبی جهت پيشبرد اهداف خيرين و وزارتخانه دانست و عملياتي کردن آن را در تمام کشور از وظايف مسئولين برشمرد.
دکتر نصیری تصریح کرد: ما وقتی سراغ مردم رفتيم توانستيم مشکلات را حل کنيم وتنها راه حل مشكلات در بخش سلامت بهره گيري از توان خيرين با كمك بانك قرض الحسنه مهرايران مي باشد.
عدالتی مدیرشعب خراسان رضوی در حاشیه همايش کشوري خيرين دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور در گفتگو با خبرنگاران گفت: براي هم افزايي و پويايي در اين حوزه، ضروري است تا مسئولين وزارت بهداشت ارتباط موثري ميان خيرين و بانک قرض الحسنه مهرايران ايجاد نمايند.

درباره نویسنده

15502مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو