افتتاح چند طرح صنعتی در هفته دولت توسط بانک صنعت و معدن 
چاپ 

افتتاح چند طرح صنعتی در هفته دولت توسط بانک صنعت و معدن

افتتاح شرکت ملات خشک آندیا زنجان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

 

با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت ملات خشک آندیا زنجان طي مراسمي با حضور مونسان معاون رييس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري ، درويش اميري استاندار زنجان ، رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت و تعدادی از مقامات سیاسی و اقتصادی استان در هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، این شرکت که انواع ملات آماده ساختمانی نظیر آب بندی، تعمیراتی، خشک، درزگیری و … تولید می کند از ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانک صنعت و معدن استفاده کرده است.

شرکت ملات خشک آندیا زنجان در استان زنجان احداث شده و با بهره برداري از آن برای ۵۰ نفر شغل مستقيم ايجاد گردیده است.

گفتني است صنايع كوچك و متوسط استان زنجان بیش از ۷۷ ميليارد تومان تسهيلات در قالب طرح رونق توليد از بانك صنعت و معدن دريافت كرده اند.

افتتاح شرکت صنایع غذایی فروغ سبز خزر با تسهیلات بانک صنعت و معدن

 

شرکت صنایع غذایی فروغ سبز خزر با تسهیلات سرمایه ثابت ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی و تسهیلات سرمایه در گردش ۸۰۰ میلیون تومانی بانک صنعت و معدن در هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، محصولات تولیدی شرکت صنایع غذایی فروغ سبز خزر که در شهرک صنعتی سفید رود استان گیلان احداث شده، انواع فرآورده های لبنی است و برای ۴۰ نفر ایجاد اشتغال کرده است.

بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون بیش از ۱۰۳ میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق توليد به صنايع كوچك و متوسط استان گیلان پرداخت كرده است.

گفتني است طرح هاي زيربنايي زيادي در سال هاي اخير با تسهيلات بانك صنعت و معدن در استان گیلان به اجرا در آمده و موجب ايجاد اشتغال شده است.

 

 

افتتاح شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

 

شرکت پليمر پاكت پرند زاهدان طي مراسمي با حضور نهاونديان معاون اقتصادي رئيس جمهور و با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداري رسيد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، در اين مراسم كه استاندار سيستان و بلوچستان ، معاونين استاندار ، فرماندار زاهدان و جمعي از مسئولين صنعتي و اقتصادي استان نيز در آن شركت داشتند مديرعامل شركت ضمن اعلام اين كه شركت پليمرپاكت پرند زاهدان بعنوان يكي از اولين كارخانجات استان توانسته است از منابع ارزي صندوق توسعه ملي بانک صنعت و معدن استفاده نمايد ، از حمايت بانك صنعت و معدن قدرداني كرد.

این شرکت که پاکت پلی پروپیلن لمینت شده تولید می کند از ۶ میلیارد تومان تسهیلات ثابت بانک صنعت و معدن و ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو از محل منابع صندوق توسعه ملی با قرارداد عاملیت این بانک استفاده کرده است.

بر اساس این گزارش، شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان در شهرک صنعتی زاهدان احداث شده و با بهره برداري از آن برای ۱۶۰ نفر شغل مستقيم ايجاد شد.

افتتاح شرکت ورق سازان معقول با تسهیلات بانک صنعت و معدن

 

شرکت ورق سازان معقول با تسهیلات ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، محصولات اين شركت که در شهرستان بیجار استان کردستان احداث شده، انواع کارتن چند لایه است و برای ۱۹ نفر ایجاد اشتغال کرده است.

بر اساس این گزارش، بانک صنعت و معدن تاکنون بیش از ۱۳ و نیم میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق توليد به صنايع كوچك و متوسط استان کردستان پرداخت كرده است.

گفتني است طرح هاي زيادي در سال هاي اخير با تسهيلات بانك صنعت و معدن در استان کردستان به اجرا در آمده و موجب ايجاد اشتغال شده است.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو