حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از بیست و هشتمین همايش بانکداري اسلامي 
چاپ 

حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران از بیست و هشتمین همايش بانکداري اسلامي

بیست و هشتمین همایش بانکداری اسلامي با حضور مسعود کرباسيان وزير اقتصاد، ولي اله سيف رئيس کل بانک مركزي، محمدباقر نوبخت رييس سازمان برنامه و بودجه، محمد نهاونديان معاون اقتصادي رييس جمهور و با حمايت بانك قرض الحسنه مهر ايران در در مركز همايش‌هاي بين المللي صدا و سيما برگزار شد.

مرتضی اکبری مدیرعامل، به همراه توکلی و تليکاني اعضاي هيات مديره و جمعي از مديران و کارشناسان بانك قرض الحسنه مهر ايران در بيست و هشتمين همايش بانكداري اسلامي با عنوان «نقش نظام اعتباري بانك ها در حمايت از توليد و اشتغال» شركت نمود.
ضرورت بازبینی و اصلاح نظام اعتباری بانک های کشور در راستاي حمايت از توليد و اشتغال، نظارت موثر اعتباري بانک مرکزي در راستاي حمايت از توليد و اشتغال، فرصت ها و چالش هاي حقوقي نظام اعتباري بانك هاي كشور در راستاي حمايت از توليد و اشتغال، راهكارهاي توسعه تعاملات بانكي بين الملل در راستاي حمايت از توليد و اشتغال، راهكارهاي عملي براي تقويت منابع اعتباري بانك ها در راستاي حمايت از توليد و اشتغال و نقش بازار سرمايه در بهبود عملكرد نظام اعتباري بانك ها در راستاي حمايت از توليد و اشتغال از مهمترين محورهاي مطرح شده در اين همايش بود.
بانک قرض الحسنه مهر ایران در حاشیه این همایش با برپايي غرفه و توزيع بروشور و اقلام تبليغاتي به معرفي خدمات، طرح ها و سبد محصولات خود پرداخت.
مسعود کرباسیان در این همایش طی سخناني گفت: با وجود دستاوردهاي ارزشمند جاري در اقتصاد و تلاش هاي تيم اقتصادي دولت، با همکاري متقابل در جهت تحقق اولويت هاي برنامه هاي اقتصادي رييس جمهور براي توسعه اشتغال، جذب سرمايه گذاري خارجي، خصوصي سازي و مردمي سازي اقتصاد ادامه خواهد يافت.
وی با گرامیداشت هفته دولت و شهادت شهید رجایي و باهنر گفت: امسال موضوع محوري، حمايت از توليد و اشتغال است که شعار ابلاغي رهبر معظم انقلاب اسلامي نيز بر اين اساس است؛ توليد و اشتغال از محوري ترين برنامه هاي رييس جمهوري است.
وزیر اقتصاد ادامه داد: رییس جمهوری در آغاز هفته دولت به تمامي دستگاه ها و وزارتخانه ها تاکيد کردند که بايد در حوزه وظايف خود با هماهنگي ساير دستگاه ها در زمينه توليد و اشتغال فعاليت کنند.
کرباسیان ادامه داد: در شرایطی دولت دوازدهم کار خود را شروع کرد که شاهد گشایش هاي اقتصادي در زمينه هاي مختلف از جمله بهبود نسبي در محيط كسب و كار، كنترل نرخ تورم و افزايش رشد اقتصادي هستيم كه اين امر با مساعي فعاليت هاي دولت تدبير و اميد را رقم خورد.

درباره نویسنده

15530مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو