شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در اردبیل پیشتاز عرصه خدمت رسانی در ميان بانک هاي استان 
چاپ 

شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در اردبیل پیشتاز عرصه خدمت رسانی در ميان بانک هاي استان

وکیلی با اشاره به عملکرد شعب استان اردبیل طی ۴ ماه ابتداي سال ۹۶ بيان داشت: در اين مدت با تلاش و همدلي همکاران صف و ستاد جهت توسعه فرهنگ قرض الحسنه و خدمت رساني به مردم شريف استان گام هاي شايسته اي برداشته شده است.

وی افزود: امسال با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبري و برنامه هاي دولت تدبير و اميد در سالي که بنام ” اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال” مزين شده فعاليت هاي موثري در راستاي اشتغالزايي، کارآفريني و تسهيل در ازدواج جوانان صورت گرفته است.
مدیر شعب استان اردبیل در رابطه با امکانات و تجهیزات بانک در این استان اظهار داشت: در حال حاضر ۱۴ شعبه فعال با ۶۳ نفر پرسنل کوشا در سطح شهرستان هاي مختلف به مشتريان و متقاضيان بانک خدمات مطلوب ارائه مي دهند. همچنين ۲۱ دستگاه خود پرداز با ۱۰۳۷ دستگاه POS فروشگاهي توسط همكاران اين مديريت در استان اردبيل پشتيباني مي شود.
وکیلی در خصوص اقدامات تبلیغاتی و بازاريابي انجام شده گفت: خدمات، طرح ها و سبد محصولات بانک به عناوين گوناگون از طريق روزنامه ها و نشرياتي مانند جام جم، همشهري و رويش ملت به اطلاع عموم هموطنان رسيده است. همچنين جلسات متعددي با مسئولين ادارات، شرکت ها، کارخانجات، نهادها و خيرين برگزار شده كه بسياري از آنها به شروع زمينه هاي تعاملات بانكي منجر شده است.
وی تشکیل کمیته بازاریابي در سطح شعب و مديريت، مذاکره و ارسال دعوت نامه به سازمان ها و شرکت ها به منظور معرفي خدمات و طرح هاي تسهيلات بانك، نصب بيلبوردهاي تبليغاتي در شهر اردبيل و … را از ديگر فعاليت هاي حوزه بازاريابي دانست و تصريح كرد: با تلاش، همكاري و هم افزايي همكاران صف و ستاد، اين مديريت در سال گذشته از سقف طلايي برنامه هاي تدوين شده نيز فراتر رفته و ۱۸۵ درصد از اهداف استان تحقق يافت.
مدیر شعب استان اردبیل خاطر نشان کرد: در سال گذشته شعب بانک در این استان در حوزه جذب منابع قرض الحسنه، پیشتاز شبکه بانکي اردبيل بود به نحوي كه ساير بانك ها در مقايسه با منابع سال ۹۴ حدود ۲۴ درصد رشد داشت در حالي كه بانك قرض الحسنه مهر ايران حداقل ۵۷ درصد رشد منابع قرض الحسنه را شاهد بود.
وی ادامه داد: علاوه براین، شعب استان در سال ۹۵ توانستند صد در صد اعتبارات تکلیفی کميته امداد امام خميني(ره) سازمان بهزيستي، ازدواج جوانان و تسهيلات اشتغالزايي را تخصيص داده و به دليل عملکرد مطلوب در اين حوزه ها از طرف استاندار اردبيل مورد تقدير کتبي قرار گيرد.
وکیلی افزود: اقدامات ارزنده و عملکرد شعب در سال جاری نیز ادامه داشته به نحوي که تا کنون نزديك به ۳۲ درصد از اهداف تعيين شده محقق و سرانه پرسنلي و شعب منابع در مقايسه با سال قبل به ترتيب ۲۲ درصد و ۸/۱۸ درصد رشد داشته است.
وی درباره طرح های تسهیلاتی اجرايي در سطح استان گفت: تامين مالي خرد به منظور رفع نياز هموطنان از طريق پرداخت تسهيلات قرض الحسنه، ماموريت اصلي و مسئوليت اجتماعي بانک قرض الحسنه مهر ايران مي باشد و تاکنون اقدامات مناسبي در زمينه هاي درمان، ازدواج، تحصيل، تعميرات و وديعه مسکن، تامين مواد اوليه و ابزار کار براي ايجاد اشتغال هاي كوچك، رفع نيازهاي ضروري و…. ارائه شده كه موجبات رضايت هموطنان را فراهم نموده است.
مدیر شعب استان اردبیل در رابطه با وصول مطالبات بیان داشت: خوشبختانه مردم شریف استان به ماهيت عقد قرض الحسنه واقف هستند و وصول تسهيلات پرداخت شده به خوبي صورت مي پذيرد و نسبت مطالبات استان در سال جاري با کاهش همراه مي باشد.
وی در خصوص خدمات بانکداری مدرن گفت: کلیه خدمات بانکداری الکترونيك، همانند بانك هاي بزرگ دولتي و خصوصي در بانك قرض الحسنه مهر ايران نيز ارائه مي گردد. شعب استان در راستاي ترويج بانكداري مدرن در بستر قرض الحسنه تلاش گسترده اي براي معرفي خدمات همراه بانك، تلفنبانك، اينترنت بانك و… آغاز نموده اند كه اميدواريم در پايان سال جاري شاهد رشد چشمگير آمار در اين زمينه باشيم.
وکیلی تصریح کرد: در سال گذشته همکاران در سطح شعب استان توانستند با تلاش و زحمات ارزنده خود، استان را از نظر جمع آوری و توزيع منابع به رتبه چهارم کشور برسانند و اين رشد در سال جاري نيز همچنان ادامه دارد و جا دارد تا از تمامي همكاران قدرداني نمايم.
وی ادامه داد: علاوه بر برکات عقد قرض الحسنه، رفتار شایسته کارکنان بانک با مردم و مشتریان و تلاش شبانه روزی آنها از ديگر عوامل مهم و موفقيت بانك قرض الحسنه مهر ايران در استان اردبيل مي باشد.

درباره نویسنده

15452مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو