اخبار بانک صنعت و معدن در هفته دولت 
چاپ 

اخبار بانک صنعت و معدن در هفته دولت

افتتاح شرکت مسکن بهساز خرم کلات با تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفته دولت

 

با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت مسکن بهساز خرم کلات در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، این شرکت که قالب های عایق ماندگار (ICF) تولید می کند از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانک صنعت و معدن استفاده کرده است.

شركت مسکن بهساز خرم کلات در شهر خرم آباد احداث شده و با بهره برداري از آن برای ۱۸ نفر شغل مستقيم ايجاد می شود.

گفتني است صنايع كوچك و متوسط استان لرستان ۸۵ ميليارد تومان تسهيلات در قالب طرح رونق توليد از بانك صنعت و معدن دريافت كرده اند.

بیست و هفتمین شماره ماهنامه بانک صنعت و معدن منتشر شد

 

بيست و هفتمین شماره ماهنامه بانك صنعت و معدن منتشر شد و در اختيار مخاطبين قرار گرفت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، اين شماره از ماهنامه ياد شده با انتشار مطالبی درخصوص اولویت های دولت دوازدهم در اصلاح ساختار بودجه ای ، کاهش هزینه های غیر ضروری، اولویت های تامین مالی و ساماندهی نرخ سود بانکی در سال جاری آغاز شده است.

گفتگوها یی با تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز درباره تاثیر عملکرد بانک صنعت و معدن بر رونق تولید و صنعت کشور انجام گرفته که دراين شماره نشریه می خوانید.

گفتني است در نشريه بانك صنعت و معدن ، موضوعات متنوع داخلي و بين المللي اقتصادي و بانكي توسط پژوهشگران و مديران عرصه بانك و اقتصاد مورد بحث و بررسي قرار گرفته است.

پیام مدیرعامل بانک صنعت ومعدن به مناسبت هفته دولت

 

علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت هفته دولت پيامي صادر كرد.

در متن اين پيام آمده است:

هفته دولت را امسال در حالي آغاز مي كنيم كه دولت دوازدهم با پيامي از اميد به فرداي روشن كار خود را آغاز كرده است و مصمم است تا با تكيه بر حمايت و اعتماد مردم و برنامه هاي مدون يك دوره ديگر از خدمت را آغاز كند.

دولت يازدهم در دورات تصدي خويش توانست با افزايش نرخ رشد اقتصادي، تثبيت نرخ تورم و شكستن ركود تاثير مثبتي بر فضاي اقتصادي و اجتماعي كشورمان بگذارد و موقعيت كشورمان را در مقياس هاي جهاني بهبود بخشد كه بي شك اين روند در سال هاي آتي نيز ادامه خواهد يافت .

بانك صنعت و معدن نيز كه همواره بر اساس سياست هاي تدوين شده دولت گام برداشته و برنامه هاي خود را در چارچوب اين سياست ها تعريف كرده و به اجرا گذاشته است در اين دوره توانست واحد هاي صنعتي زيادي را ؛ اعم از بزرگ، كوچك و متوسط ؛ تامين مالي و راه اندازي كرده و با گسترش اميد و فعال سازي فضاي كسب و كار رسالت و ماموريت خود را به انجام برساند.

اين بانك با بهبود فرايندهاي داخلي و فعال سازي سيستم core banking، خود را بيش از پيش با شرايط فعاليت در فضاي جهاني منطبق ساخته و در حالي كه نخستين خط اعتباري را در اولين ساعات اجرايي شدن برجام گشايش كرده بود توانست در آخرين ماه هاي دولت يازدهم قرارداد برقي سازي قطار تهران-مشهد را با كشور چين مبادله ساخته و بار ديگر جايگاه خود را در تامين مالي طرح هاي توسعه اي كشور تثبيت كند.

اينجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والامقام دولت، هفته دولت را به دولتمردان و تلاشگران متعهد و شما همكاران پرتلاش بانك صنعت و معدن تبريك عرض نموده و ازخداوند متعال خواهانم که این بانک را درمسیرتحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بيش از پيش یاری نمايد .

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو