اخبار بانک ملی 
چاپ 

اخبار بانک ملی

انتخاب «به همین نزدیکی» بانک ملی ایران به عنوان آگهی برتر فصل بهار

 

آگهی «به همین نزدیکی» بانک ملی ایران توانست عنوان آگهی برتر «سوم» روزنامه های سراسری کشور را کسب کند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بر اساس رای هیات داوران مرکز توسعه ارتباطات و آگهی های روزنامه همشهری، این آگهی توانست عنوان برتر را از آن خود کند.

در پی این انتخاب، مدیریت روابط عمومی بانک ملی ایران مورد تقدیر قرار گرفت. آگهی «به همین نزدیکی» توسط امیر صحاف نیا طراحی شده است.

کامران کاتوزیان، رئیس هیات داوران مرکز توسعه ارتباطات و آگهی های روزنامه همشهری و محسن میرزایی رئیس این مرکز با قدردانی از تلاش بانک ملی ایران در ارائه تبلیغات حرفه ای، تاکید کرده اند که این روند می تواند به اعتلای صنعت تبلیغات در ایران کمک کند.

آغاز نشست هم اندیشی مدرسان دوره تکمیلی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در بانک ملی ایران

نشست دو روزه هم اندیشی مدرسان دوره تکمیلی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم صبح امروز در بانک ملی ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، پیش از این دوره مقدماتی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم برای همه کارکنان این بانک برگزار شده بود. نشست تکمیلی این دوره ویژه ۳۸ تن از مدرسان منتخب، شامل برخی روسای شعب ممتاز و حوزه ها، بازرسان و کارشناسان ارشد بانک از سراسر کشور است. حاضران در این دوره تکمیلی، آموزش های لازم را به دیگر کارکنان واجد شرایط بانک ملی ایران آموزش می دهند.

در این نشست مباحثی نظیر کارگروه ویژه اقدام مالی  (FATF) ، صندوق بین المللی پول(IMF) ، شناخت دقیق مشتریان ( KYC )، روش های ضد پولشویی، شناسایی مصادیق معاملات مشکوک، ارتباط معاملات مشکوک با ابزارهای بانکی، نحوه گزارش دهی طبقه بندی مشتریان(CTR) و نمونه های واقعی معاملات مشکوک و پرونده های پولشویی در ایران و جهان مطرح می شود.

بانک ملی ایران با توجه به اهمیت اجرای قوانین مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، اقداماتی را به طور مستمر به اجرا گذاشته است که با حصول نتیجه در این باره اطلاع رسانی می شود.

 

 

تقدیر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک ملی ایران/

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با ارسال نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور از اقدامات مهم و موثر مدیران ارشد بانک ملی ایران به دلیل پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی به مددجویان تحت پوشش تقدیرکرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در نامه سید پرویز فتاح آمده است: بانک ملی ایران با پرداخت مبلغ سه هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال (۱۰ درصد بیش از سهم تکلیفی) بالاترین سهم پرداخت را نسبت به سایر بانک ها عهده دار بوده که زمینه ایجاد ۲۸ هزار و ۱۷۹ طرح اشتغال و بالتبع توانمندی و خودکفایی بخشی از خانواده های تحت حمایت این نهاد را فراهم کرده است.

در ادامه نامه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن تقدیر از دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام شده است: عملکرد موثر بانک ملی ایران در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی طی چند سال اخیر زمینه خودکفایی و خروج ۱۲۶ هزار و ۹۷۲ خانوار را از حمایت های دائم این نهاد ایجاد کرده است.

 

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو