آغاز همکاری با شرکت تعاونی مسکن کاركنان سبزپوش شقایق دریا 
چاپ 

آغاز همکاری با شرکت تعاونی مسکن کاركنان سبزپوش شقایق دریا

مدیریت شعب استان فارس با شرکت تعاونی مسکن کارکنان سبزپوش شقایق دريا، تفاهمنامه اعتبار در حساب جاري امضاء نمود.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مختاری مدیرشعب استان فارس طي جلسه اي با عبداله موثقي فر مدير شرکت تعاوني مسکن کاركنان سبزپوش شقايق دريا با اشاره به نقش تعاوني ها در اقتصاد گفت : تعاوني ها مي تواند با تجميع سرمايه كوچك و به كارگيري آن در صنعت، توليد و مسكن نقش بسزايي در تحقق اقتصاد مقاومتي داشته باشند.
وی در ادامه به معرفی سبد محصولات بانک پرداخت و گفت: اعطای تسهیلات قرض الحسنه به اعضاي تعاوني مي تواند مشارکت آنان را در طرح هاي مختلف افزايش دهد و در نهايت نيازهاي ضروري آنان را برطرف نمايد.
مدیرشعب استان فارس ادامه داد: قطعا با توجه به سفارش های اکیدی که در دين مبين اسلام به سنت نيکوي قرض الحسنه شده است، اين تسهيلات موجب خير و برکت در زندگي مردم نيز خواهد شد و موجبات رونق در چرخ هاي اقتصادي را فراهم مي كند.
در ادامه، عبداله موثقی فر ضمن تشکر از نگاه مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: یکي از برنامه هاي ما اين است که بتوانيم امكانات رفاهي كاركنان را ارتقا بخشيم و توان مالي اعضا را افزايش دهيم.
وی افزود: قرض الحسنه یکی از ابزارهایي است که در اين راستا مي تواند ياري رسان تعاوني باشد و انشالله از همين امروز اقدامات اوليه در خصوص شروع اين همکاري در دستور کار قرار خواهد گرفت. در پايان، با توافقات صورت گرفته تفاهمنامه اعتبار در حساب جاري به امضاء طرفين رسيد.

درباره نویسنده

15437مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو