سوال سر دبیر طوفان نیوز و یمین نیوز از رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست خبری 
چاپ 

سوال سر دبیر طوفان نیوز و یمین نیوز از رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست خبری

یمین  نیوز- ۱۶/۹/۹۵-دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه، ۱۶ آذر ماه   به منظور فرا رسیدن هفته مجلس در یک  نشست خبری  با اصحاب رسانه ،به سوالات یکایک خبر نگا ران داخلی و خارجی پاسخ داد.

ناصر یمین مردوخی کردستانی  پیشکسوت ترین اصحاب رسانه وسر دبیر شبکه های خبری طوفان نیوز و یمین نیوز و هفته نامه مردوخ   سوال خود را اینگونه مطرح کرد: در زمانی که برجام مطرح شد مقام معظم رهبری اعلام کردند که بروید مذاکره کنید اما من خوش بین نیستم. من سوالم از شما این است:

آقای ظریف بیش از صد بار به کشور های خارج مسافرت کرد و هر بار لشگری را همراه خود به کشور های خارج برد و عاقبت الامر هیچگونه نتیجه ای عاید نشد جز اینکه میلیارد میلیارد تومان به بیت المال مملکت ضرر وارد کرد ند و این همه هیاهو برای هیچ بود .من در افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات به آقای روحانی گفتم آقای روحانی سخنان جنابعالی هیچگونه دوایی برای مردم نبود و درمانی نداشت .درد مردم امروز گرانی و بیکاری ۱۲ میلیون جوان است که از این ۱۲ میلیون چه بسا فساد ،قتل،سرقت،فحشا،اعتیاد برخاسته و در آینده هم بیشتر خواهد شد در این صورت رئیس جمهور اگر به فکر مردم بود به این دو مسئله حیاتی توجه میکرد .متاسفانه ایشان فقط از برجام نا فرجام مشغول استفاده سیاسی است در انتخابات آینده . آیا درد امروز مردم بیکاری، معیشت و مسکن نیست؟ چرا به آن رسیدگی نمی شود؟

دکتر لاریجانی در پاسخ مردوخی کردستانی گفت: دغدغه شما بسیار درست است و ما باید بر مسایل اصلی کشور متمرکز شویم و برای آن وقت بگذاریم از جمله بحث اقتصاد مقاومتی و تولید است که در راستای آن شغل ایجاد شود در این میان باید موانع را یک به یک برداشت و تلاش برای تولید داخل و سرمایه گذاری در این زمینه انجام داد و باید موانع اقتصادی کشور را یک به یک برداشت.

در مورد برجام نیز باید گفت که این اقدام برای آن بود تا زمینه برای سرمایه گذاری بیشتر را فراهم کند تا بتوانیم از این فضا عبور کنیم حال باید تلاش کنیم تا بتوان این دغدغه ها را رفع کرد.

در ادامه یمین مردوخی کردستانی همچنین اظهار داشت:مسئله واریز کردن پولهای مردم به حساب قوه قضائیه تازگی ندارد از زمان رئیس جمهوری آقای رفسنجانی و ریاست قوه قضائیه آقای محمد یزدی تاکنون این شیوه ادامه داشته حال چگونه بر اساس غرض و مرض به آقای آیت الله صادق لاریجانی عده ای گیر داده اند جای تامل است.

رئیس مجلس در پاسخ گفت:همین است که شما اظهار نمودید.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو