اخبار بانک ملی 
چاپ 

اخبار بانک ملی

 

آمادگی بانک ملی ایران برای حمایت از طرح‌های بهداشت و درمان

 

عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ، آمادگی این بانک برای حمایت از طرح‌های بهداشت و درمان را اعلام کرد.

برات کریمی در این دیدار که مسئولان بانک ملی استان نیز حضور داشتند ، با تاکید بر ضرورت مغتنم دانستن فرصت خدمت به مردم، به تبیین خدمات متنوع این بانک نظیر شبکه گسترده شعب، توانمندی‌های الکترونیک، تسهیلات پرداختی به بخش‌های مختلف اقتصادی و … پرداخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در دیدار مذکور ابراز امیدواری کرد با حمایت و توان بانک ملی ایران و در سایه همکاری‌های مشترک، بتوان در جهت ارتقای خدمات، امکانات ، توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی و استقرار شهرک‌های سلامت در استان گام‌های موثری برداشت.

همچنین عضو هیأت مدیره در سفر خود به استان گلستان از شعب کردکوی، خیابان امام خمینی کردکوی، بندر ترکمن، گمیشان و بندر گز بازدید و با مدیران و کارکنان این شعب دیدار و گفت‌وگو کرد.

کریمی در این بازدیدها درخصوص کسب حداکثری سهم بازار، جذب منابع و وصول مطالبات رهنمودهایی را مطرح کرد.

 

صدور ۳۰۵ هزار کارت اعتباری توسط بانک ملی ایران در سال ۹۵

 

بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۵ هزار کارت اعتباری صادر کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، از ابتدای سال ۹۵ تاکنون این بانک، ۳۰۵ هزار کارت اعتباری شامل ۲۰۰ هزار کارت برنزی ۱۰ میلیون تومانی، ۲۳ هزار کارت اعتباری نقره‌ای ۳۰ میلیون تومانی و ۱۰ هزار کارت اعتباری ۵۰ میلیون تومانی طلایی به همراه ۷۲ هزار کارت اعتباری خرید کالای ایرانی صادر کرد.

مطابق آمار منتشر شده در بولتن خبری شاپرک در آخرین شماره منتشر شده (مرداد ۹۵)، بانک ملی ایران با آمار ۰۷ر۶۲ درصد سهم از صدور کارت‌های اعتباری در رتبه اول جدول صادرکنندگان کارت‌های اعتباری در بین بانک‌های کشور قرار دارد.

براساس این آمار در بین ۳۵ بانک دولتی و خصوصی کشور، بانک ملی ایران با آمار ۹۲ر۲۰ درصدی رتبه نخست در بین بانک‌های کشور را از تعداد کارت‌های بانکی تراکنش‌دار با حداقل یک تراکنش دارد. کارت‌های بانکی تراکنش‌دار به ۳ دسته کارت‌های اعتباری، کارت هدیه و بن‌کارت و کارت‌های برداشت تقسیم می‌شود که بانک ملی ایران در مجموع سهم بیشتری از دیگر بانک‌ها در صدور این سه نوع کارت داشته است.

بانک ملی ایران با سهم ۰۷ر۶۲ درصدی در صدور کارت‌های اعتباری با حداقل یک تراکنش در صدر جدول بانک‌ها در زمینه صدور کارت‌های اعتباری است.

این آمار نشان می‌دهد که بانک ملی ایران در این زمینه عملکرد قابل قبولی داشته به طوری که صدور بیش از ۶۰ درصد کارت‌های اعتباری در این بانک انجام می‌شود.

کارت های اعتباری مرابحه طلایی ، نقره ای و برنزی که دارای اعتبارهایی به ترتیب ۵۰ ، ۳۰ و ۱۰ میلیون تومان هستند، پس از اعتبار سنجی مشتریان توسط شعب به متقاضیان ارائه می شود . استفاده از کارت های مذکور محدودیت فروشگاهی نداشته و مصرف اعتبار آن در تمام بخش های اقتصادی مجاز می باشد . ضمنا اعتبار این کارت ها گردشی بوده و امکان استفاده مجدد از اصل تسهیلات بازپرداخت شده وجود دارد. مشتریان دارنده یکی از انواع حساب ها در بانک ملی ایران می توانند با مراجعه به شعب این بانک درخواست استفاده از کارت های فوق را ارائه و فرم های مربوطه را تکمیل کنند .

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو