مدیرعامل بانک صنعت و معدن با استاندار یزد دیدار کرد 
چاپ 

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با استاندار یزد دیدار کرد

 

علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانك صنعت و معدن در سفر به یزد صبح امروز با استاندار یزد دیدار و گفتگو كرد.

در دیدار یاد شده افخمی با اشاره به نقش بانك صنعت و معدن در تامین مالی طرح های زیربنایی كشور گفت: این بانك طی دو سال مبلغ ۱۱ میلیارد دلار برای طرح های فولاد، پتروشیمی ، نیروگاه ، قطار و…تامین مالی كرده است.

وی در مقایسه سرمایه بانك صنعت و معدن با با بانك های توسعه ای منطقه بیان داشت: سرمایه بانك توسعه ای كویت به ۱۴ میلیارد دلار بالغ می شود در حالی كه سرمایه این بانك از ۷۰۰ میلیون دلار فراتر نمی رود.

افخمی تصریح كرد : مدیرعامل بانك توسعه ای چین در دیداری كه داشتیم سرمایه آن بانك را یكهزار و ۹۴۰ میلیارد دلار عنوان كردكه این امر نشان دهنده اهمیت بانك های توسعه ای و لزوم سرمایه كافی آنها برای تامین مالی طرح های صنعتی است.

وی ضمن بیان این كه حدود ۹ درصد از ظرفیت ۷۰ هزار مگاواتی نیروگاه های كشور توسط بانك صنعت و معدن تامین مالی شده است از تامین مالی ۳۶۰ میلیون دلاری ۳ طرح آب شیرین كن ، با ظرفیت هریك ، ۱۰۰ هزار متر مكعب خبر داد.

مدیرعامل بانك صنعت و معدن گفت: در حال حاضر ارتباط كارگزاری این بانك با ۶۰ بانك و موسسه مالی برقرار است و گشایش ال -سی انجام می گیرد.

افخمی افزود: پس از اجرایی شدن برجام مبلغ ۶ میلیارد یورو جابجایی پول انجام گرفته است كه بابت جابجایی آن در زمان تحریم ۱۰ درصد ، یعنی ۶۰۰ میلیون یورو دریافت می شد ، این رقم در حال حاضر به نیم درصد ، یعنی ۳۰ میلیون یورو كاهش یافته است.

وی گفت : قطعا درآینده در زمینه گشایش اعتبار، سرمایه گذاری و خط اعتباری از بانك های مطرح جهانی در اروپا و آسیا منتظر اتفاقات مهمی هستیم.

قرار است مدیرعامل بانك صنعت و معدن در ادامه سفر یك روزه خود به یزد ضمن بازدید از برخی طرح های صنعتی با تولید كنندگان و صنعتگران این استان دیدار كند.

با حضور علی اشرف افخمی: شعبه بانک صنعت و معدن در شهرک صنعتی خضرآباد یزد افتتاح شد

شعبه بانک صنعت و معدن در شهرک صنعتی خضرآباد یزد با حضور علی اشرف افخمی مدیرعامل این بانک،سید علی عزالدینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

این شعبه در مساحت ٦٢٥ متر مربع و زیربنای ٣١٥ مترمربع، با هدف ارائه خدمات بانکی به صنایع استان در شهرک صنعتی احداث شده است.

شعبه شهرک صنعتی بانک صنعت و معدن یزد دارای شش نفر پرسنل اداری است که در بخش‌های مختلفی نظیر بخش پرداخت تسهیلات، خدمات بانکی و اعتبارات به ارائه خدمت می‌پردازند.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو