جدید ترین اخبار بانک ملی 
چاپ 

جدید ترین اخبار بانک ملی

 

توجه جدی بانک ملی ایران به انجام مسئولیت‌های اجتماعی

بانک ملی ایران همسو با اهداف دولت تدبیر و امید در زمینه رفع محرومیت‌ها و کمک به توسعه مناطق محروم کشور، توجه جدی به انجام مسئولیت‌های اجتماعی داشته است.

به گزارش یمین نیوز از روابط عمومی بانک ملی ایران، ساخت مدرسه، احداث بیمارستان، درمانگاه‌ و اهدای آمبولانس، ساخت و تکمیل نمازخانه، مسجد، مصلی، حوزه علمیه، تجهیز کتابخانه، مشارکت در طرح پیوند اعضا، احداث مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و معلولان ذهنی و….. تعدادی از پروژه‌هایی است که این بانک به طور مستمر دربرنامه‌ کاری خود داشته است.

براین اساس ظرف چند سال اخیر، بانک ملی ایران با تخصیص و پرداخت مبلغ ۲۱ میلیارد و ۱۳۰میلیون تومان در طرح‌های عام‌المنفعه اجتماعی و فرهنگی مشارکت مالی داشته است.

این بانک برای ساخت ۴۰ مدرسه در مناطق روستایی و محروم کشور، مبلغ ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، جهت احداث بیمارستان، درمانگاه‌ و اهدای آمبولانس مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، برای ساخت و تکمیل نمازخانه، مسجد، مصلی، حوزه علمیه، تجهیز کتابخانه، مرکز فرهنگی، کمک به دانش‌آموزان نخبه محروم مبلغ ۹۲۰ میلیون تومان، جهت احداث مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و معلولان ذهنی مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان پرداخت کرده است.

پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک نقدی به ستاد دیه کل کشور برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد ناشی از عدم توانایی در پرداخت دیه، پرداخت مبلغ ۶۶۰ میلیون تومان بابت مشارکت در طرح‌ پیوند اعضای بیمارستان مسیح‌ دانشوری از جلوه‌های حضور بانک ملی ایران در طرح‌های عام‌المنفعه و خیریه کشور بوده است.

مدیران جدید امور مجلس و امور طرح و برنامه منصوب شدند

با صدور احکامی توسط حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران مهرزاد ذاکری به سمت مدیر امور طرح و برنامه و سعداله عیسی زاده به سمت مدیر امور مجلس منصوب شدند.

محمود شایان به عنوان عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران منصوب شد

محمود شایان به عنوان عضو جدید هیات مدیره بانک ملی ایران منصوب شد. مدیر عامل بانک ملی ایران در مراسم معارفه که با حضور اعضای هیأت مدیره، معاونان و دیگر مدیران ارشد بانک برگزار شد،حکم انتصاب وی را اعطا کرد.

مدیرعامل ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای عضو جدید هیأت مدیره گفت: خدمت در بانک ملی ایران افتخار است و ایثارگری مخصوص به خود را می‌طلبد و هدف همه کارکنان بانک خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی است که یقیناً با همدلی و همراهی یکدیگر موفق خواهند بود.

حسین زاده در ادامه از تلاش‌های جمال دامغانیان در بخش‌های مختلف بانک به ویژه در سمت عضو هیأت مدیره قدردانی کرد و افزود: بانک ملی ایران موسسه بزرگی است و طبیعتاً مشکلات خاص خود را هم دارد و خدمت در بانک ملی ایران همیشه با سختی‌هایی همراه بوده است که مدیران و کارکنان با درایت و هوشیاری به خوبی از پس آن بر آمده‌اند.

جمال دامغانیان عضو سابق هیأت مدیره با قدردانی از مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره گفت: خدمت در بانک ملی ایران همانند حرکت کاروانی است که هر کس در این کاروان نقشی داشته و باید وظیفه و مسئولیتش را به نحو احسن انجام دهد و این وظایف و مسئولیت‌ها گذراست و چه زیباست که عملکردی نیکو از انسان به یادگار بماند.

محمود شایان عضو جدید هیات مدیره ضمن تشکر از اعتماد مدیر عامل گفت: خدمت در بانک ملی ایران که یک سازمان تاثیرگذار و مهم است، یک توفیق الهی محسوب شده و باید همه همکاران در جهت حفظ منافع بانک و ذینفعان آن که دولت، مشتریان و خود کارکنان هستند تلاش کنند. در همین راستا کارکنان زحمتکش و صدیق بانک در سراسر کشور تلاش می‌کنند تا این مجموعه که یکی از بازوان اصلی دولت است همیشه موفق باشد.

 

 

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو