لاریجانی /سنگ‌اندازی برخی از کشورها در اجرای برجام 
چاپ 

لاریجانی /سنگ‌اندازی برخی از کشورها در اجرای برجام

 

یمین نیوز- ۱۶/۵/۹۵-علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی روز شنبه به مناسبت  گرامیداشت روز خبر نگار  در جمع خبر نگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ داد.

بنا به دعوت رئیس  مجلس شورای اسلامی ناصر یمین مردوخی کردستانی پیشکسوت اصحاب رسانه-شاعر اهل بیت و سردبیر شبکه های خبری طوفان نیوز و یمین نیوز و هفته نامه مردوخ قبل از سخنان رئیس مجلس آغاز سخن کرد و از تشکیل  این جلسه که برای حرمت گذاشتن و تجلیل از خبرنگاران بود سخنانی ایراد کرد و حماسه ای را هم در عظمت و فداکاری های خبر نگاران شهید قرائت نمود پس از مردوخی کردستانی ریاست محترم مجلس آغاز سخن نمود و در ابتدا ی سخنان خود گفت چرا جناب آقای مردوخی در شعری که خواندید دم از مرگ و آن دنیا رفتن می زنید ما با شما کار داریم و دعا می کنیم عمر ایشان توام با سلامتی دراز باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برجام تا حدی پیش رفته اما سنگ‌اندازیهایی از سوی کشورهای مختلف در مسیر اجرای آن وجود دارد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سخنانی گفت: آرزو می‌کنم که شما  خبر نگاران روزهای خوبی داشته باشید.

وی از همکاری رسانه‌ها و خبرنگاران مطبوعات در حوزه‌های مهم کشور و پارلمان به دلیل انتشار اخبار دقیق و موثق تشکر کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: احساس می‌کنم امروز کاری که رسانه‌ها انجام می‌دهند نشات گرفته از احساس مسئولیت آنهاست و می‌توان فهمید که مسیر را خوب تشخیص داده‌اند.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه کمک می‌کنیم شرایط کشور در حوزه فضای کسب و کار بهبود یابد،  به رکود اقتصادی و راههای علاج آن در کشور اشاره و تاکید کرد: ما آنچه که فکر می‌کردیم درست باشد را در مجلس در حوزه بهبود فضای کسب و کار و خروج از رکود انجام داده‌ایم که شامل تصویب قوانینی بود که فضای کسب و کار را سالم‌تر و بهتر کند.

وی ادامه داد: در زمینه بهبود فضای کسب و کار مجلس دو مصوبه و یک لایحه را تصویب کرد که به خروج از رکود و بهبود شرایط اقتصادی کمک کرد که قانون خوبی نیز شده است؛ البته این به معنای پایان کار نیست و مهم این است که قوانین مصوب مجلس به درستی انجام شود.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو