مبلمان صبا برترين صادر كننده مبلمان شد 
چاپ 

مبلمان صبا برترين صادر كننده مبلمان شد

Saba Logoشركت اقتدار مبلمان صبا به عنوان برترين صادركننده صنف درودگران شهرستان پرديس استان تهران انتخاب شد. عنوان برترين صادر كننده سال از سوي كارگروه صنعت و توسعه صادرات غيرنفتي شهرستان پرديس به اين شركت اعطا شده است.

به گزارش یمین  نیوز،فرهاد عزيزي ايراني مديرعامل شركت اقتدار مبلمان صبا ضمن تقدير و تشكر از توجه و حمايت دولت و مديران ذيربط دواير دولتي شهرستان پرديس از صادرات غيرنفتي، موفقيت اين شركت در كسب اين عنوان و نيز حضور پررنگ در بازارهاي بين‌المللي را نتيجه تلاش شبانه‌روزي اين واحد صنعتي در ارائه محصولاتي با بالاترين كيفيت و استانداردهاي جهاني و نيز توجه دقيق به سلايق و تقاضاي بازارهاي جهاني در طراحي و توليد مبلمان برشمرد.

وي افزود با توجه به رقابت تنگاتنگ حاكم بر بازارهاي بين‌المللي مبلمان و وجود رقباي قدرتمند جهاني در اين صنعت و تنوع تقاضا در بازارهاي بين‌المللي، توليد مبلماني كه از نظر كيفيت، طراحي و قيمت، قابليت رقابت در بازارهاي جهاني را داشته باشد، امري است بسيار مشكل كه تنها با اعمال دقيق سيستم يكپارچه مديريت بر كليه عوامل مستقيم و غير مستقيم حاكم بر توليد اين محصول امكان‌پذير مي‌باشد. وي دانش مديريت، بهره‌گيري از تيم قوي طراحي محصول، استفاده از مرغوبترين مواد اوليه با استانداردهاي جهاني و سرمايه‌گذاري كافي در منابع انساني و سخت‌افزار و نرم‌افزار خطوط توليد را به عنوان مهمترين اين عوامل نام برد.

در ادامه آقاي محمدرضا اقتداري رئيس هيئت مديره شركت اقتدار مبلمان صبا به اين نكته اشاره نمود كه صبا محصولات كاملاً يكساني را به بازارهاي داخل و خارج از كشور عرضه مي‌نمايد و هيچگونه تفاوتي در كيفيت توليد، نوع مواد اوليه مصرفي و طراحي محصولات قائل نمي‌گردد كه اين امر موجب شده است تا مصرف كنندگان عزيز بازارهاي داخلي به مبلماني با تمامي استانداردهاي روز جهاني در بازار داخل دسترسي داشته باشند.

وي افزود صبا با اطمينان و به راحتي ركورد طولاني‌ترين مدت ضمانت محصولات را در صنعت مبلمان كشور شامل ۳ سال گارانتي به علاوه ۱۲ سال خدمات پس از فروش در سراسر ايران از آن خود نموده است.

تدوين و اجراي برنامه‌هاي دقيق بازاريابي و مطالعه بازار از جمله عوامل اصلي ديگر در موفقيت صبا در بازارهاي داخلي و خارج كشور مي‌باشد. بهداد نجفي اسدالهي مشاور بازاريابي و ارتباطات شركت اقتدار مبلمان صبا با بیان این مطلب در ادامه گفت: صبا با مطالعه و بررسي دقيق بازارهاي داخل و خارج از برنامه ريزي دقيق و يكپارچه بازاريابي محصولات در بازارهاي داخلي و خارجي استفاده نموده و علاوه بر آن از سيستم اطلاعات بازاريابي در تمامي مراحل زنجيره تأمين محصول استفاده دائمي و بهينه مي‌نمايد.

شركت اقتدار مبلمان صبا برنده عنوان برترين صادركننده مبلمان با بيش از ربع قرن سابقه، در حال حاضر در زمينه توليد مجموعه كامل مبلمان خانگي و هتلي در تهران، شهرستان پرديس فعاليت دارد.

شهرستان پرديس در مجاورت شهر تهران و فاصله‌اي كمتر از ۲۰ كيلومتر از پايتخت با مجموعه ای ازبرترین واحدهای توليدي، نمايشگاه‌ها و فروشگاه‌هاي مبلمان در حال حاضر قطب اصلي صنعت توليد مبلمان استان تهران و كشور مي‌باشد.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو