عقبایی : کد رهگیری مشاوران املاک ابطال نشده است 
چاپ 

عقبایی : کد رهگیری مشاوران املاک ابطال نشده است

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور و تهران تاکید کرد : کد رهگیری مشاوران املاک ابطال نشده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، حسام عقبایی گفت: در یک هفته اخیر اندکی اذهان مردم ما مشوش شد در حالی که کد رهگیری به هیچ عنوان حذف نشده و بر اساس بند ۳ و تبصره ۱ ماده ۴ مصوبه هیئت وزیران سال ۸۷ اخذ کد رهگیری برای مشاوران املاک، امری ضروری است.

وی ادامه داد: متاسفانه وقتی به انتخابات یا حوادثی ناظر بر منافع برخی افراد نزدیک می شویم، همچنین یکسری موج های خبری ایجاد می شود؛ یا اینکه در انعکاس برخی اخبار، ابعاد مختلف آن مورد بررسی قرار نمی گیرد.

 

عقبایی با اشاره به مصوبه دیوان عدالت اداری گفت: هیچگونه ابطالی در خصوص کد رهگیری مشاوران املاک اتفاق نیفتاده است و همانطور که محاسنی برای کد رهگیری وجود دارد، خلاء یک بانک اطلاعاتی در کشور احساس می شد.

 

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور گفت : هموطنان مردم درهنگام خرید،فروش،رهن واجاره حتما کد رهگیری بگیرند تا از هرگونه تخلف جلوگیری شود.

 

عقبایی افزود : مشاورا ن املاک نیز باید از هر گونه قرارداد بدون کد رهگیری جلوگیری کنند و در صورت تخلف ، واحد صنفی پلمپ خواهد شد.

عقبایی ، کد رهگیری را تضمین قرارداد ها دانست و افزود : اگر افراد در دریافت کد رهگیری سهل انگاری کنند یک ملک ممکن است به افراد زیادی فروخته شود.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو