فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد/بی طرفی ناجا در انتخابات 
چاپ 

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد/بی طرفی ناجا در انتخابات

فرمانده ناجا: نیروی انتظامی در انتخابات پیش روی مجلس و خبرگان رهبری، بی طرف است.

بی طرفی ناجا در انتخاباتبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ حسین اشتری در حاشیه همایش جانشینان فرماندهان پلیس استان‌ها در جمع خبرنگاران گفت: نیروهای نظامی و انتظامی هیچ دخالتی در بحث انتخاباتی نخواهند داشت و تاکنون نیز هیچگونه گزارش تخلف واصل نشده است.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه حضور پلیس در انتخابات، طبق دستورالعمل ستاد کل نیروهای مسلح و تدابیر رهبری است، افزود: مأموران ما توجیه شده‌اند تا زمانی که لباس پلیس به تن دارند و عضو ناجا هستند نمی‌توانند در بحث انتخابات دخالت یا از جریانی حمایت کنند.

وی از استقرار ۲۵۰ هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت صندوق‌ها در حوزه‌های اخذ رای خبر داد.

سردار اشتری با بیان اینکه ناجا در قبل، حین و بعد از انتخابات وظایفی برعهده دارد، گفت: در اجرای وظایف خود با مشارکت دستگاه‌ های نظامی و امنیتی عمل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در روز انتخابات این ماموران برای تامین امنیت صندوق‌ها در شعب اخذ رای مستقر خواهند شد، افزود: بیرون از حوزه‌های اخذ رای نیز از مرز تا مراکز شهر، نیروهای ما در آماده‌باش خواهند بود.

سرداراشتری با بیان اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای تامین امنیت انتخابات انجام شده است، گفت: از مردم نیز می‌خواهیم اگر چنانچه با مورد مشکوکی روبرو شدند آن را به ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی همچنین افزود: ماموریت‌های پیش ‌روی پلیس تا پایان امسال برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی شده است که یکی از مهم‌ترین موضوعات آن برگزاری دو انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در هفتم اسفند است.

سردار اشتری درباره امنیت خودروهای سواری در برابر سرقت سارقان گفت: برای ساماندهی خودروهای ناایمن، پلیس در جلسات پی در پی با خودروسازان مشکلات موجود را به اطلاع آنان رسانده است.

وی افزود: پلیس آگاهی نیز درباره شیوه و شگرد سارقان در سرقت خودروها، اطلاعاتی را در اختیار خودروسازان قرار داده است.

سردار اشتری گفت: گرچه شاهد بهبود وضع خودروها هستیم اما این کافی نیست و تا رسیدن به شرایط ایده آل هنوز فاصله زیاد است.

وی افزود: هرجا خودروسازان از وظایف قانونی خود سرباز بزنند پلیس از اهرم قانونی خود استفاده خواهد کرد.

سرداراشتری همچنین درباره حادثه حمله ماموران شهرداری به کارواشی در سعادت آباد گفت: ماموران پلیس مسئولیتی در این زمینه نداشتند؛ شهرداری وارد عمل شده و تا آنجا که من اطلاع دارم، بازرسی شهرداری پیگیر این موضوع است.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو