بانک صادرات ایران؛ پیشگام در تعامل با مشتریان با ثبت «عملکرد خوب» در فواد۱۲۸  
چاپ 

بانک صادرات ایران؛ پیشگام در تعامل با مشتریان با ثبت «عملکرد خوب» در فواد۱۲۸ 

بانک صادرات ایران در تازه‌ترین ارزیابی سامانه فوریت‌های اداری (فواد۱۲۸) به عنوان نمونه در تعامل با مشتریان شناخته شد و توانست رتبه «عملکرد خوب» را کسب کند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک، گزارش مهرماه این سامانه که توسط مرکز بازرسی و نظارت بر خدمات عمومی و فوریت‌های اداری منتشر شد، نشان می‌دهد بانک صادرات ایران در میان بانک‌های کشور از نظر شاخص‌های هفت‌گانه فواد، عملکرد برجسته‌ای داشته است و موفق شده رتبه «عملکردخوب» را از آن خود کند.

این ارزیابی در سه استان کشور توسط مرکز بازرسی و نظارت بر خدمات عمومی و فوریت‌های اداری کشور انجام شد و شاخص‌هایی مانند آمادگی تجهیزات و سامانه‌های اداری، رعایت احترام و عدالت، اطلاع‌رسانی شفاف و به‌موقع، عدم موکول کردن خدمت به زمان بعد، آگاهی‌بخشی مناسب درباره قوانین و مراحل فرآیندها، استمرار ارائه خدمات و رعایت زمان قانونی شروع و پایان خدمت را شامل می‌شود.

گفتنی است نظرات، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مشتریان و مخاطبان بانک صادرات ایران از طریق سامانه «فواد ۱۲۸» در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت، ثبت و بررسی شده و با پاسخگویی مناسب همراه می‌شود.

با راه‌اندازی سامانه «فواد ۱۲۸» در بانک صادرات ایران و فراهم شدن امکان ارتباط مستقیم مشتریان برای طرح مسائل و دغدغه‌های مرتبط با خدمات بانکی، فرآیند رسیدگی به درخواست‌ها با سرعت، دقت و انسجام بیشتری انجام می‌شود. تقویت و تجهیز اداره کل رسیدگی به شکایات در بانک صادرات ایران، نقش مؤثری در تسریع پیگیری مطالبات و افزایش رضایتمندی مشتریان ایفا کرده است.

مشتریان و مخاطبان محترم بانک می‌توانند برای ارتباط مستقیم با شماره تلفن ۱۲۸ تماس گرفته یا به سایت www.foad128.ir مراجعه کنند.

درباره نویسنده

17946مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه گرافیم