فرمانده یگان های انتظامی فراجا: قوانین تسهیل کننده در حوزه محیط‌بانی باید جایگزین قوانین مزاحم شود 
چاپ 

فرمانده یگان های انتظامی فراجا: قوانین تسهیل کننده در حوزه محیط‌بانی باید جایگزین قوانین مزاحم شود

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: قوانین مزاحم برای شغل محیط‌بانان باید شناسایی و قوانین تسهیل کننده جایگزین آنها شود.به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر،  فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی خورشید هشتم که در سالن همایش های سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، بیان داشت: ما باید قوانین مزاحم برای شغل محیط‌بانان را شناسایی و قوانین تسهیل کننده را با آنها جایگزین کنیم تا بتوانیم فرصت حفاظت بهتر از طبیعت را برای این قشر زحمتکش فراهم کنیم.

وی افزود: یگان حفاظت محیط زیست یکی از موفق ترین یگان های حفاظتی و انتظامی در سطح کشور است و امیدواریم فرهنگسازی در این حوزه به شکلی پیش برود که تک تک مردم ما یک محیط بان باشند.

سردار بنی‌اسدی‌فر این جشنواره را در حفظ و ثبت و ظبط خاطرات و تجربه های محیط بانان بسیار موثر دانست و گفت: این جشنوراه می تواند در ایجاد انگیزه برای علاقه مندان و سایر اقشار مختلف مردم موثر باشد.

او ادامه داد: توسعه و ارتقاء آموزش برای ثبت مستندات، خاطرات و رخدادهای مهم در حین خدمتگذاری در عرصه های ظبیعی بسیار مفید و موثر است و در این زمینه استفاده از ابزار هنر می تواند تاثیر این پیام ها را بیشتر کند.

درباره نویسنده

15730مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو