مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست: بزرگداشت هفته محیط زیست با شعار «سهم من در تداوم حیات» از ۱۶لغایت ۲۲ خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌گردد 
چاپ 

مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست: بزرگداشت هفته محیط زیست با شعار «سهم من در تداوم حیات» از ۱۶لغایت ۲۲ خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌گردد

مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در هفته ملی و روز جهانی محیط زیست ۱۶ لغایت ۲۲خرداد ماه با شعار «سهم من در تداوم حیات» سعی خواهد شد که عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست، دستگاههای اجرایی، واحد های صنعتی، معدنی و خدماتی کشور به اطلاع مردم رسانده شود.به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، میثم سعیدی، مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست، اذعان داشت: برای نخستین بار پیوست رسانه ای ارتباطی بزرگداشت هفته محیط زیست توسط این دفتر تهیه و توسط معاون رئیس جمهور به همه اعضای هیئت دولت، استانداران و ادارات کل محیط زیست استانها ابلاغ گردیده است .

وی افزود: در این پیوست رسانه ای بر اطلاع رسانی هنرمندانه از عملکرد خود دستگاه ها و شرکت ها تاکید شده و مدل های متفاوتی برای انتشار اخبار مثبت پیشنهاد گردیده است.

او بیان داشت: بر اساس اصل ۵۰ قانون اساسی همه مردم ، نهادها موظف به فعالیت در جهت حفظ محیط زیست بوده و حفاظت از آن وظیفه عمومی تلقی شده است در این هفته صدها برنامه مختلف در سراسر کشور توسط ادارت کل محیط زیست با شعار « سهم من در تداوم حیات» برنامه ریزی و اجرا می شود و همچنبن علاقه مندان، سمن ها در این هفته تلاش می کنند ضمن ارایه عملکرد سه ساله دولت رئیس جمهور شهید در حوزه محیط زیست ، اهمیت حفاظت محیط زیست را برای عموم مردم تبیین کنند.

سعیدی تصریح کرد: فرو نشست، خشک شدن تالابها ، تغییر اقلیم ، مدیریت پسماند، آلودگی هوا و بسیاری مشکلاتی که حیات بشر را تهدید می کند نیاز به فرهنگ سازی و اعتقاد جمعی دارد.

وی گفت: همه ملت ها و دولت ها به این نتیجه رسیدند که حتی با داشتن شرایط اقتصادی مناسب و بدون محیط زیست مناسب ادامه حیات امکان نداشته و دلیل انتخاب شعار. «سهم من در تداوم حیات» مشارکت عمومی برای حفاظت محیط زیست است.

لازم به ذکر است روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست برنامه های گستره و پویش هوایی با این موضوع را در دست اجرا دارد که در هفته ملی و روز جهانی محیط زیست اجرایی خواهد شد.

درباره نویسنده

15730مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو