مدیر عامل بانک رفاه: مشتری محوری راهبرد کلان نظام بانکی است 
چاپ 

مدیر عامل بانک رفاه: مشتری محوری راهبرد کلان نظام بانکی است

مدیرعامل بانک رفاه گفت: نظام بانکی، خدمات در خور و قابل توجهی در صحنه اقتصاد و بیشترین سهم را در تأمین مالی بنگاه ها در سطح خرد و کلان دارد.
دکتر محمد علی سهمانی با اعلام این مطلب در جمع مسئولان این بانک در استان بوشهر با اشاره به اینکه برنامه راهبردی بانک رفاه بی ارتباط با راهبردهای نظام بانکی نیست افزود: یکی از مهم ترین راهبردهای بانک مشتری مداری و مشتری محوری است. بانک رفاه جایگاه مهمی در نظام بانکی دارد. شرکاء، ذینفعان و گیرندگان خدمات بانک تعداد قابل توجهی هستند که انتظار دارند، خدمات متنوع و با کیفیتی را دریافت کنند. همه اقدامات و فعالیت ها و خدمات بانک باید با رویکرد مشتری محوری طراحی و ارائه شود.
وی با تأکید بر ایجاد تعادل بین منابع و مصارف در بانک ها، ورشکستگی مؤسسات اعتباری را ناشی از عدم تعادل منابع و مصارف دانست و افزود: معضل دیگر این مؤسسات، زیان ده بودن آنها بود. مؤسسات نتوانستند مدیریت سود و زیان، ترازنامه و مدیریت نقدینگی داشته باشند. باید بین منابع، مصارف، درآمدها و هزینه ها تعادل برقرار باشد تا منجر به نقدینگی مثبت، عملکرد مثبت و سودآوری شود.
دکتر سهمانی تاکید کرد بانک رفاه در فعالیت های ارزی، ضمانتنامه‌ها، خدمات شتابی و الکترونیک در چارچوب یک حرکت معقول و مدیریت ریسک، اقدامات خوبی داشته و برنامه های جامعی تدوین کرده است.

درباره نویسنده

16215مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو