مدیر شعب استان اصفهان: تلاش و اهتمام همکاران در ارائه خدمات، عامل رضایت مشتریان در اصفهان است
- چهارشنبه, 1, شهریور,1396
- روابط عمومی
- ثبت نظر
مشرف، مدیر شعب استان اصفهان ضمن اشاره به برگزاری کمیته های مختلف، جلسات هم انديشي و همچنين ارزيابي و بررسي هاي صورت گرفته در حوزه هاي جذب منابع، دستيابي به سهم بيشتري از بازارهاي پولي، کنترل مصارف و کاهش ميزان مطالبات، عملکرد ۴ ماهه سال ۹۶ شعب استان نسبت به انتهاي سال گذشته را مطلوب ارزيابي نمود.
درباره نویسنده
نوشتن دیدگاه
به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مشرف در رابطه با اقدامات انجام شده در سال ۹۶ بیان داشت: در سال جاری با افتتاح شعبه ميدان معلم کاشان، تعداد ۳۴ شعبه، ۳ باجه، ۴۷ دستگاه خودپرداز اعم از ديواري و سالني و ۳۰۷۸ دستگاه pos تحت نظارت اين مديريت در حال ارائه خدمات شايسته در حوزه قرض الحسنه به هموطنان خصوصاً مردم شريف استان اصفهان مي باشد.
وی افزود: با عملکرد خوب شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران و استقبال مردم اصفهان از خدمات قرض الحسنه ارائه شده، میزان منابع این مديريت در ۴ ماه ابتداي سال ۹۶ نسبت به پايان سال گذشته بيش از ۶/۱۱ درصد رشد داشته است.
مدیرشعب استان اصفهان ادامه داد: خدمات بانک در استان اصفهان با اشتیاق فراوان توسط همکاران بلند همت و تلاشگر صف و ستاد ارائه شده که در نهایت، افزایش رضايت مشتريان در بانک قرض الحسنه مهر ايران را به همراه داشته است.
مشرف، در حوزه بازاریابی و جذب منابع گفت: این مدیريت در نظر دارد تا با استفاده از ظرفيت و پتانسيل هاي اداره پست استان اصفهان طرح ها ي جديد و متنوع تسهيلات را به مردم اطلاع رساني و معرفي نمايد و در اين زمينه با برگزاري جلسات کارشناسي، جامعه هدف اين اقدام شناسايي شده است.