: معرفی باشگاه مشتریان کارگزاری در برنامه های نیم سال اول ۱۴۰۲  
چاپ 

: معرفی باشگاه مشتریان کارگزاری در برنامه های نیم سال اول ۱۴۰۲ 

به گزارش روابط عمومی شرکت کارگزاری آینده نگر خوارزمی، دکتر حسن قاسمی مدیرعامل شرکت کارگزاری آینده نگر خوارزمی از مهمترین برنامه های کارگزاری برای نیم سال اول سال جاری را  معرفی باشگاه مشتریان کارگزاری به عموم عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه سامانه مذکور در دوماهه پایانی سال گذشته به صورت آزمایشی راه اندازی شد، بر اساس بازخورد جامعه هدف و بررسی های اولیه، اقدامات لازم به منظور معرفی رسمی به مشتریان به مشتریان کارگزاری در حال انجام است.

وی اظهار داشت: اهداف اصلی از راه اندازی باشگاه مشتریان در مرحله اول حفظ مشتریان فعال کارگزاری و در مراحل بعدی جذب مشتریان جدید از طریق معرفی خدمات کارگزاری است. 

امکانات ارائه شده در باشگاه مشتریان شامل استفاده از بسته های اعتباری، هدایا و جوایز نقدی، بسته های آموزشی، ارائه اخبار مهم بازار سرمایه، طرح مسابقات، نظرسنجی و… خواهد بود. 

دکتر قاسمی یادآورشد: از آنجا که طبق پیمایش های انجام شده در سال گذشته، یکی از مهمترین دلایل خروج مشتریان از کارگزاری عدم تخصیص مناسب اعتبار بر اساس میزان پرتفوی و گردش حساب مشتریان بوده است، از دیگر برنامه های کارگزاری در راستای ارائه خدمات مناسب تر به مشتریان، راه­اندازی نرم سامانه پایش اعتبارات است. 

وی تاکید کرد: به منظور تخصیص بهینه اعتبارات به مشتریان با گردش بالا و نظارت و کنترل فرآیند اعطای اعتبار، تهیه و پیاده سازی سامانه پایش اعتبارات به تصویب هیأت مدیره کارگزاری رسیده است. از مهمترین اهداف راه اندازی سامانه مذکور جذب و نگهداشت مشتریان با کیفیت در کارگزاری است.

مدیرعامل شرکت کارگزاری آینده نگر خوارزمی در ادامه گفت: با عنایت به تاثیر و اهمیت فرآیندهای الکترونیک بر توسعه کسب و کار و همچنین بررسی عوامل تاثیرگذار بر نرخ جذب مشتری در سال گذشته ارتقای نرم افزارهای ارتباط با مشتری به عنوان یکی از برنامه های توسعه ای کارگزاری در دستور کار قرار گرفته است.

دکتر قاسمی افزود: تعریف و بازطراحی و پیاده سازی تغییرات در سیستم ثبت نام غیر حضوری و ایجاد راه­کارهای الکترونیک برای تسهیل در ارائه درخواست های مشتریان از ابتدای سال جاری آغاز شده و هدف اصلی از اصلاح فرآیندهای کارگزاری، جذب مشتریان جدید و حفظ رضایت مشتریان فعال کارگزاری است.

درباره نویسنده

15437مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو