در بازدید مدیران و فعالان بازار سرمایه صورت گرفت/قدردانی دبیر کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران از دکتر رستمی مدیرعامل شرکت مس 
چاپ 

در بازدید مدیران و فعالان بازار سرمایه صورت گرفت/قدردانی دبیر کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران از دکتر رستمی مدیرعامل شرکت مس

دکتر سعدلو دبیر کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و جمعی از فعالان بازار سرمایه از تدابیر و حمایت‌های دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس در بهبود اقتصاد صنعت مس با اهدای لوح سپاس قدردانی کردند.

 قدردانی دبیر کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران از دکتر رستمی مدیرعامل شرکت مس

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران روز سوم خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و تولید اولین محصول مس آندی ایران، به همراه مدیرعامل فرابورس ایران و سایر مدیران و فعالان بازار سرمایه از قسمت‌های مختلف مجتمع مس سونگون بازدید کردند.

به گزارش مس پرس، فعالان بازار سرمایه با سفر به مجتمع مس سونگون از معدن مس سونگون و کارخانجات فاز ۱ و ۲ تغلیظ با ظرفیت تولید  300 هزار تن کنسانتره مس و کارخانه هیپ لیچینگ مجتمع مس سونگون با ظرفیت تولید ۳ هزار تن مس کاتدی بازدید کردند.
همچنین مدیرعامل شرکت مس به همراه مدیرعامل فرابورس درخصوص افزایش حفاری و اکتشاف ذخایر شرکت بزرگ مس سونگون ابراز امیدواری کردند.
در ادامه مدیران و فعالان بازار سرمایه از پروژه کارخانه فاز۳ تغلیظ با ظرفیت ۲۱ میلیون تن خاک ورودی و تولید ۴۵۰ هزار تن کنسانتره مس به ‌عنوان بزرگترین کارخانه تولید کنسانتره مس کشور و منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا بازدید به عمل آوردند.
براساس این گزارش، دکتر عبا‌س‌زاده مدیر مجتمع مس سونگون از هوشمندسازی این معدن با همکاری مطالعاتی دانشگاه صنعتی سهند تا پایان سال خبر داد و گفت: در پی این اقدام کارها با کمترین دخالت نیروی انسانی و با کمک هوش مصنوعی انجام می‌شود و باعث افزایش کیفیت، ایمنی و سرعت انجام کارها می‌شود و بهره وری عملیات را تا حد قابل توجهی بهبود می‌بخشد.
در پایان این بازدید، با برگزاری نشست تخصصی با حضور مدیرعامل شرکت مس و مدیر مجتمع سونگون درخصوص ظرفیت‌های اقتصادی این مجتمع، دبیر کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و جمعی از فعالان بازار سرمایه از تدابیر و حمایت‌های دکتر علی رستمی در بهبود اقتصاد این صنعت و زحمات دکتر علیزاده عضو هیات مدیره شرکت ملی مس و دکتر عباس‌زاده مدیر مجتمع در تحقق اهداف مجتمع مس سونگون با اهدای لوح سپاس قدردانی کردند./

درباره نویسنده

15353مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو