نشست‌ هم‌اندیشانه رئیس قوه قضاییه و مسئولان عالی دستگاه قضا با نمایندگان مجلس و در آستانه روز مجلس  
چاپ 

نشست‌ هم‌اندیشانه رئیس قوه قضاییه و مسئولان عالی دستگاه قضا با نمایندگان مجلس و در آستانه روز مجلس 

در راستای سلسله نشست‌های مستمر و هم‌اندیشانه ریاست قوه قضاییه و مسئولان عالی دستگاه قضا با نمایندگان مجلس و در آستانه روز مجلس، سومین نشست مشترک اعضای شورای عالی قوه قضاییه و نمایندگان مردم برگزار شد.

_ به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، در راستای سلسله نشست‌های مستمر و هم‌اندیشانه ریاست قوه قضاییه و مسئولان عالی دستگاه قضا با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، روز سه‌شنبه (۸ آذر) در آستانه روز مجلس، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به همراه هیئت عالی قضایی در صحن خانه ملت حضور یافت و نشستی غیر رسمی را با نمایندگان مردم در مجلس برگزار کرد.

در این نشست، علاوه بر رؤسای قوای مقننه و قضاییه، تعدادی از نمایندگان مجلس و اعضای شورای عالی قوه قضاییه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در باب مسائل مختلف کشور و موضوعات فی‌مابین پرداختند.
رئیس دستگاه قضا نیز در این نشست طی سخنانی به مسائل و موضوعات اولویت‌دار کشور پرداخت و از ضرورت تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر قوای سه‌گانه برای جامه عمل پوشاندن به این اولویت‌ها سخن گفت و توصیه‌هایی تخصصی و کاربردی را درخصوص پیوستگی و انسجام مضاعف امور تقنینی، نظارتی، حقوقی و قضایی خطاب به نمایندگان مجلس مطرح کرد.

شایان ذکر است، در طول ۱۷ ماه اخیر که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تصدی ریاست دستگاه قضا را برعهده دارد، بیشترین نشست‌ها و بالاترین میزان تعامل میان دو قوه قضاییه و مقننه برقرار بوده است؛ به گونه‌ای که طی این مدت بالغ بر ۳ جلسه مشترک اعضای شورای عالی قوه قضاییه و نمایندگان مجلس، ۱۴ جلسه رئیس دستگاه قضا با کمیسیون‌‌ها و فراکسیون‌های مجلس و همچنین ۴۲ نشست نمایندگان مجلس با مدیران عالی قضایی برگزار شده است.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو