Logo of a company

شرکت سرمایه گذاری ساختمانی خوارزمی در مسیر پیشرفت در سال ۱۴۰۱  

بررسی برنامه عملیاتی شش ماهه نخست شرکت سرمایه گذاری ساختمان خوارزمی حاکی از پیشرفت این این شرکت در پیشبرد برنامه هاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری خوارزمی، شرکت سرمایه گذاری ساختمانی خوارزمی از جمله شرکت های گروه به شمار می رود که به دلیل برخی اتفاقات در سنوات گذشته با محدودیت هایی در اجرای پروژه های خود مواجه شده بود که بخش عمده ای از این محدودیت ها با برنامه ریزی و پیگیری های صورت گرفته مرتفع شده است.

این شرکت براساس برنامه شش ماه نخست در سال ۱۴۰۱ اهداف متنوعی برای خود ترسیم کرد که از جمله مهمترین آن آغاز فعالیت ­های اجرایی در پروژه ۱۶ هزار متری در سادات شهر رامسر بود. اقدامات لازم برای آغاز به کار این پروژه در نیمه نخست ۱۴۰۱ آغاز شد و علاوه بر تجهیز کارگاه، مناقصه انجام خدمات مشاوره ای نیز در این پروژه انجام شده است. 

علاوه بر این، مشاور پروژه نیز انتخاب شده است و بررسی های لازم برای انتخاب پیمانکار دارای صلاحیت برای اجرای  این پروژه نیز در حال انجام است.

در خصوص پروژه های شرکت سرمایه گذاری ساختمانی خوارزمی در تهران نیز در پروژه سپهر آزادی اقدامات لازم برای اخذ تاییدات لازم از جمله آتش نشانی انجام شده و در شش ماهه دوم امسال علاوه بر دریافت پایان کار، فروش واحدهای باقیمانده آغاز خواهد شد.

در خصوص تغییر کاربری پروژه ۷۷ هزار متری در تهران نیز، جلسات موثری با شهرداری انجام شده و اقدامات از طریق کمیسیون ماده ۵ در حال پیگیری است.