رئیس هیات عامل ایمیدرو از برنامه افتتاح فاز نخست یک طرح استراتژیک صنعت فولاد خبر داد: افتتاح خط تراشکاری الکترود گرافیتی کازرون در سال آینده 
چاپ 

رئیس هیات عامل ایمیدرو از برنامه افتتاح فاز نخست یک طرح استراتژیک صنعت فولاد خبر داد: افتتاح خط تراشکاری الکترود گرافیتی کازرون در سال آینده

رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: فاز نخست طرح تولید الکترود گرافیتی کازرون (خط تراشکاری الکترود) در سال آینده افتتاح می شود. 
به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، وجیه ا… جعفری در نشست با نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس و سهامداران طرح الکترود گرافیتی کازرون ضمن بیان این مطلب گفت: استراتژی ایمیدرو، توازن سرمایه گذاری در مناطق مختلف کشور است و تلاش این سازمان، همواره تلاش کرده هدایت نقدینگی را به سمت مناطقی پیش ببرد که در آن سرمایه گذاری اتفاق نیفتاده است.
وی ادامه داد: وجود معادن در مناطق کم برخوردار و محروم، ظرفیت های بالایی را برای توسعه در این مناطق، ایجاد کرده و با اجرای طرح های توسعه ای، علاوه بر رونق اقتصادی، امیدواری مردم به آینده و درنتیجه توسعه اجتماعی را به همراه دارد.
رئیس هیات عامل ایمیدرو تاکید کرد: این سازمان با تعیین مجری برای طرح تولید الکترود گرافیتی کازرون، نسبت به پیگیری و اجرای آن با مشارکت سهامداران، در کمترین زمان اقدام خواهد کرد تا مردم منطقه، از مزایای آن بهره مند شوند.
وی ادامه داد: در حال حاضر، شرکت تشکیل شده و سهامداران، بخشی از سرمایه مورد نیاز را واریز کرده اند. همچنین، خرید زمین برای اجرای طرح مذکور قطعی شده و در حال مذاکره برای تامین زیرساخت ها است.اهمیت بالای سیاسی- اجتماعی تصمیم ایمیدرو برای اجرای طرح
فریدون عباسی، نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: با توجه به نیاز کشور به الکترود گرافیتی و راهبردی بودن این محصول در صنعت فولاد، بهتر است ایمیدرو با توجه به داشتن تجربه کافی در این حوزه، به عنوان مجری طرح اقدام کند تا این طرح به سرانجام برسد.
وی ادامه داد: اجرای طرح الکترود گرافیتی در منطقه کازرون موجب شد تا مردم منطقه نسبت به آینده بسیار امیدوار شوند و نتایج پژوهش مرکز پژوهش های مجلس و غیره از اتفاقات اخیر، نشان داد که اهمیت تصمیم ایمیدرو برای اجرای طرح مذکور در منطقه، از نظر سیاسی اجتماعی بالاست.اجرای ۴ بخش طرح تولید الکترود 
جلال تقی‌پور اعظم، عضو هیات مدیره ایریتک، در این نشست درباره وضعیت طرح تولید الکترود گرافیتی توضیح داد: این طرح شامل ۴ خط شامل گرافیتاسیون، پخت، پرس و تراشکاری است که با توجه به ضرورت ملموس شدن سریع نتایج عینی آن برای مردم منطقه، این طرح از انتهای خط به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: بخش های دیگر نیز بدون هدر رفت زمان و سرمایه، وارد فاز اجرایی خواهد شد.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو