تحقق بخش بزرگی از اهداف شرکت توسعه برق و انرژی سپهر در شش ماهه نخست ۱۴۰۱   
چاپ 

تحقق بخش بزرگی از اهداف شرکت توسعه برق و انرژی سپهر در شش ماهه نخست ۱۴۰۱  

بررسی برنامه های شرکت های گروه سرمایه گذاری خوارزمی در شش ماه نخست، حاکی از تحقق بخش عمده ای از اهداف این شرکت ها در دوره مورد نظر است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری خوارزمی، «شرکت توسعه برق و انرژی سپهر» از جمله شرکت های گروه به شمار می رود که با تلاش و پیگیری مدیریت ارشد این شرکت توانسته با برنامه ریزی دقیق و اجرای صحیح این برنامه ها در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.

یکی از اهداف اصلی شرکت توسعه برق و انرژی سپهر در شش ماهه نخست سال جاری تامین نقدینگی مناسب برای تأمین قطعات یدکی مورد نیاز برای انجام تعمیرات اساسی در سال ۱۴۰۱ نیروگاه منتظر قائم بود که با توجه به شرایط، ۷۰ درصد برنامه های این بخش محقق شده است.

همچنین این شرکت در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ به حداکثر سازی آمادگی و انرژی نسبت به سال گذشته دست یافت و توانست اقدامات موثری در حفاظت محیط زیست انجام دهد که در این راستا ضریب خروج آلایندگی های نیروگاه برق شهید منتظر قائم در شش ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد  بهبود یافته است. ضمن اینکه رشد ۲۵ درصدی فروش انرژی در شش ماهه اول سال جاری تاثیرات مثبتی در پرتفوی شرکت داشته است.

علاوه بر این میزان پیشرفت برنامه ورود به حوزه کسب و کارهای جدید از جمله مشاوره قیمت دهی، نظارت بر سایر نیروگاه  ها، حضور فعال در قراردادهای دوجانبه و… که از سال ۱۴۰۰ با اخذ پروانه خرده فروشی و همچنین افزایش ظرفیت پروانه بهره برداری شرکت مدیریت تولید برق شهید منتظر قائم محقق شده در مدت مورد نظر ۸۶ درصد بوده است.

همچنین مذکرات لازم برای راه اندازی نیروگاه های تولید برق برای بخش ها و صنایع مختلف را نیز در دستور کار دارد که تحقق این هدف مزایای بسیاری به همراه خواهد داشت.

در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ تعمیر کامل(overhaul) دستگاه های نیروگاه برق شهید منتظر قائم نیز در دستور کار قرار دارد که این تعمیرات به طور کامل در داخل مجموعه و توسط مهندسان و کارکنان نیروگاه انجام می شود که این مهم نیز صرفه جویی های ریالی و ارزی بسیاری برای شرکت به همراه خواهد داشت.

درباره نویسنده

15437مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو