پیام تبریک “سردار آزادی” فرمانده انتظامی کردستان به مناسبت هفته دولت  
چاپ 

پیام تبریک “سردار آزادی” فرمانده انتظامی کردستان به مناسبت هفته دولت 


گروه استان ها-کردستان- فرمانده انتظامی استان، در پیامی آغاز هفته دولت و سالروز شهادت دولتمردان نظام جمهوری اسلامی رجایی و باهنر را به تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
متن پیام سردار “علی آزادی” به این شرح است:
هفته دولت، یادآور کوچ دو پرستوی سبک بال رفته تا افق عرش، رجایی و باهنر است؛ دو معلم بزرگ عمل، دو آموزگار وارسته که پیشه شان انسانیت و خلوص بود.
به راستی که این شهیدان گرانقدر، اسطوره اخلاص بودند که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای “مد ظله العالی” در تبیین شخصیت این دو بزرگوار فرمودند: “شهید رجایی و شهید باهنر، حقا” و انصافا” دو چهره انقلابی و مومن و خالص بودند و زندگی و شهادت شان درس آموز بود”.
بی شک تمام مسئولان و مدیران می باید با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در زمینه های مختلف به ویژه در عرصه علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان خدوم و متعهد تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
                                               فرمانده انتظامی  استان  کردستان
                                                سرتیپ دوم ستاد علی آزادی
 

درباره نویسنده

15434مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو