درمان رایگان مددجویان منطقه زرینه توسط نیروهای جهادی  
چاپ 

درمان رایگان مددجویان منطقه زرینه توسط نیروهای جهادی 

تیم پزشکی گروه های جهادی بسیج دانشجویی با حضور در منطقه زرینه شهرستان دیواندره به مدت ۷روز نسبت به درمان رایگان مددجویان و نیازمندان این منطقه اقدام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، دکتر محمد جلالی در برنامه بازدید از گروه های جهادی مستقر در منطقه زرینه شهرستان دیواندره عنوان کرد: این گروه جهادی در قالب تیم پزشکی و توسط بسیج دانشجویی با هدف کمک به درمان رایگان مددجویان تحت حمایت این منطقه اعزام شده اند.

وی افزود: این تیم پزشکی به تعداد ۴۵ نفر و شامل پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص، روانشناس و دانشجویان پزشکی است که بعد از ویزیت و معاینه و انجام آزمایشات لازم نسبت به ارجاع به بیمارستان، تجویز و تحویل دارو و درمان این افراد به صورت رایگان اقدام می کنند.

قائم مقام کمیته امداد کردستان گفت: این تیم جهادی پزشکی ۸ روستای منطقه زرینه را پوشش و به مدت ۷ روز در این منطقه مستقر هستند که در این مدت ۱۵۰۰ نیازمند مورد معاینه و ویزیت شدند.

وی تصریح کرد: این تیم پزشکی به صورت بیمارستان صحرایی مستقر در زرینه و به صورت گردشی در سطح روستاهای اطراف مشغول به فعالیت درمانی هستند.

دکترجلالی گفت: کمک به درمان و بهداشت و بیمه های اجتماعی مددجویان تحت حمایت یکی از برنامه های این نهاد است که در طول سال به صورت ویژه پیگیری و انجام می شود.

درباره نویسنده

15437مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو