Logo of a company

تبریک فرمانده انتظامی کردستان به مناسبت روز خبرنگار 


گروه استان ها – کردستان – فرمانده انتظامی استان ضمن تسلیت ایام ماه محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) روز خبرنگار را به فعالان عرصه اطلاع رسانی و خبر تبریک گفت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس در متن پیام تبریک سردار ” علی آزادی”  آمده است :
بی تردید بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش خستگی ناپذیر خبرنگارانی است که با نشر و پردازش صحیح، دقیق و سریع اطلاعات ، هم دوش با سایر نهادهای مسئول به خصوص انتظامی در پاسداری از دستاورد های ارزشمند انقلاب اسلامی ایفای نقش کرده و ثابت قدم مانده اند.
امنیت عمومی از اساسی ترین نیازهای انسانی به شمار می رود که حفظ و گسترش آن بر عهده انتظامی است و احساس امنیت به عنوان بخشی از امنیت عمومی مقوله ای ذهنی و درونی می باشد که برآیند عمل کلیه نهادهای اجتماعی است که در این عرصه نقش وسایل ارتباط جمعی و به خصوص خبرنگاران در انعکاس رویدادها بسیار برجسته و بی بدیل است.
اینجانب ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) و  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار ، از تلاش ها و خدمات شایسته شما در ارتقای درک و تحلیل اقشار مختلف جامعه، اعتلای بینش سیاسی و اجتماعی مردم تقدیر و تشکر مینمایم.
عزت ، سربلندی ، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.