وجیه اله جعفری تاکید کرد: لزوم تسریع در استقرارسامانه مکانیزه مدیریت پروژه در ایمیدرو و شرکت های تابعه  
چاپ 

وجیه اله جعفری تاکید کرد: لزوم تسریع در استقرارسامانه مکانیزه مدیریت پروژه در ایمیدرو و شرکت های تابعه 

رئیس هیات عامل ایمیدرو از نگاه ویژه ایمیدرو به “مدیریت پروژه” و لزوم تسریع در “استقرار سامانه مکانیزه مدیریت پروژه” در این سازمان و شرکت های تابعه آن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، وجیه اله جعفری، رئیس هیات عامل ایمیدرو در نشست با سعید محمد رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت پروژه ایران ضمن یادآوری نگاه ویژه ایمیدرو به موضوع مدیریت پروژه در بخش معدن و صنایع معدنی بر لزوم تسریع در استقرار مکانیزه مدیریت پروژه در ایمیدرو و شرکت ها و طرح های تابعه تاکید کرد.

جعفری ضمن اشاره به نقش مدیریت پروژه به ویژه در سازمان های دولتی افزود: امیدواریم با استقرار نظام مدیریت پروژه شاهد اثرات شاخص آن ازجمله شفاف سازی، بهبود کیفیت کار، کاهش قیمت تمام شده و اجرای صحیح کارها باشیم.
در این نشست رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت پروژه ایران خاطر نشان کرد: یکی از نواقص فعالیت های اجرایی در کشور ما بحث مدیریتی است که منجر به زمان‌بر شدن و افزایش هزینه‌های انجام پروژه ها و همچنین نبود خروجی مطلوب می شود.
وی با اشاره به نبود توجه بسیاری از سازمانها به مدیریت پروژه، از اهتمام ویژه ایمیدرو در این حوزه قدردانی کرد و گفت: طی یک کار تیمی که توسط این انجمن، تیم مشاور، ایمیدرو و طرح ها و شرکت های تابعه صورت گرفت، طی انجام فاز شناخت، نیازها و نقشه راه پیاده سازی این نظام شناسایی و در ادامه پروژه طراحی و پیاده سازی این نظام آغاز شد.
این نشست با حضور معاونان و مدیران ایمیدرو و شرکت و طرح های تابعه و همچنین دبیر و مدیران انجمن مدیریت پروژه ایران و تیم مشاور پروژه برگزار شد. همچنین گزارش نحوه اجرای پروژه نظام مدیریت پروژه در ایمیدرو و شرکت های تابعه توسط تیم برنامه ریزی ایمیدرو ارائه شد.
تیم مشاور طراحی و پیاده سازی این پروژه نیز روند اجرای پروژه و دستاوردها، نتایج مورد انتظار و پیشنهادات و نقشه راه آینده را ارائه کرد.

درباره نویسنده

15353مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو