ایمیدرو به دنبال تصاحب بازار جهانی است/تولید و صادرات فولاد باید مورد حمایت قرار گیرد  
چاپ 

ایمیدرو به دنبال تصاحب بازار جهانی است/تولید و صادرات فولاد باید مورد حمایت قرار گیرد 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی صادرات فولاد گفت:ایمیدرو به دنبال تصاحب بازار جهانی است و تولید و صادرات فولاد باید مورد حمایت قرار گیرد. 

کمال علیپور خنکداری، نماینده قائمشهر، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اظهارات جعفری  رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) مبنی بر رشد ۳۰ درصدی صادرات محصولات فولادی در فروردین امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته گفت: مسئولین ایمیدرو در زمینه تولید و صادرات فولاد عملکرد موفقی دارند.

وی افزود: کار مسئولینی ایمیدرو در صادرات فولاد و افزایش تولید خوب بوده و باید مورد حمایت ویژه مجلس و دیگر مسئولان قرار گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: ایمیدرو به دنبال کسب بازار جهانی و افزایش صادرات به کشورهاست.

علیپور خنکداری با تقدیر و تشکر از وزیر صمت و مسئولین ایمیدرو برای توجه به صادرات محصولات فولادی گفت: باید با توجه به افزایش صادرات محصولات فولادی، نه تنها بازار خارجی را از دست ندهیم بلکه به فکر گسترش این بازارها باشیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در زمینه تولید فولاد و سیمان جایگاه بسیار خوبی در جهان دارد و باید این جایگاه خود را حفظ کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه باید با تدابیر و سیاست های درست صادرات محصولات فولادی ادامه یابد، تصریح کرد: البته باید نسبت به تامین نیازهای داخلی هم توجه ویژه شود.

علیپور خنکداری گفت: معتقدم باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت شود تا بتوانند بهتر و بیشتر به وظایف خود عمل کنند.

جعفری رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) از رشد ۳۰ درصدی صادرات محصولات فولادی در فروردین امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

درباره نویسنده

15353مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو