حضور رئیس قوه قضاییه در نمازجمعه شهرستان پیشوا و گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره با نمازگزاران 
چاپ 

حضور رئیس قوه قضاییه در نمازجمعه شهرستان پیشوا و گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره با نمازگزاران

رئیس قوه قضاییه امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، در نماز جمعه پیشوا در جنوب استان تهران حضور یافت و از نزدیک با مردم و نمازگزاران گفت‌وگو کرد.

– به گزارش یمین نیوز به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز (جمعه ۶ خرداد) همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پس از بازدید ۴ ساعته از زندان زنان قرچک، با حضور در مصلی حرم مطهر جعفربن‌ موسی (ع) واقع در شهرستان پیشوا در جنوب استان تهران، در نماز جمعه این شهرستان حضور یافت و از نزدیک با مردم و نمازگزاران گفت‌وگو کرد و به استماع مسائل و مشکلات آنها پرداخت.

حضرت امامزاده جعفر(ع) فرزند امام موسی کاظم (ع) و نواده امام جعفرصادق(ع) هستند که انوار مرقد مطهر ایشان قرن‌هاست بر پهنه ایران اسلامی می‌درخشد.

«حضور مقامات قضایی در مساجد و ملاقات بی‌واسطه با مردم و شنیدن مشکلاتشان و پیگیری مسائل مطرح شده، تبدیل به رویه شود» این دستوری است که رئیس قوه قضاییه در چندین جلسه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی صادر کرده و شخصا نیز بر این مهم اهتمام دارد و مستمراً برای اقامه فریضه نماز و رسیدگی به مسائل و مشکلات قضایی مردم در مساجد مختلف حاضر می‌شود.

روز یکشنبه اول خردادماه نیز رئیس دستگاه قضا پس از بازدید از دادسرای فرهنگ و رسانه، با حضور در مسجد فلسطین تهران، نماز ظهر و عصر را در میان نمازگزارن این مسجد به جا آورد و پس از آن، پای صحبت مردم نشست.

درباره نویسنده

15415مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو