اقدام به موقع اداره تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه مانع بیکاری ٣٣۶ نفر شد/ ذبح روزانه ۲ هزار راس دام در کشتارگاه شرکتی که ورشکسته اعلام شده است 
چاپ 

اقدام به موقع اداره تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه مانع بیکاری ٣٣۶ نفر شد/ ذبح روزانه ۲ هزار راس دام در کشتارگاه شرکتی که ورشکسته اعلام شده است

حمایت از تولید و تلاش برای احیای کارگاه‌های تعطیل شده در دستور کار دستگاه قضایی در دوره تحول و تعالی است و رئیس دستگاه قضا در جلسات متعدد به مسئولان قضایی بر رفع موانع تولید و حمایت از کارگاه‌های تولیدی در جهت تسریع و رشد تولید تاکید کرده است.

به گزارش یمین نیوز به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه – حمایت از تولید و تلاش برای احیای کارگاه‌های تعطیل شده در دستور کار دستگاه قضایی در دوره تحول و تعالی است و رئیس دستگاه قضا در جلسات متعدد به مسئولان قضایی بر رفع موانع تولید و حمایت از کارگاه‌های تولیدی در جهت تسریع و رشد تولید تاکید کرده است.

در همین راستا حجت الاسلام والمسلمین صادق رحیمی معاون قضایی قوه قضاییه جهت بررسی و رفع مشکلات شرکت شیر و گوشت بهین، از این واحد خدماتی بازدید کرد.

این واحد خدماتی که در زمینه مواد غذایی فعالیت می‌کند در سال ۱۳۹۵ توسط شعبه ۲۱ دادگاه حقوقی تهران، ورشکسته اعلام شد.

بعد از اعلام ورشکستگی شرکت، سازمان تامین اجتماعی، بانک‌های سپه، ملی و ملت، از این واحد، ادعای طلب ارزی و ریالی کردند و پرونده این شرکت در تاریخ ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ به اداره تصفیه ارجاع شد.

اداره تصفیه امور ورشکستگی برای ادامه حیات شرکت و نیز صرف اشتغال کارکنان، کشتارگاه این واحد خدماتی را از ابتدای سال ١٣٩٩ اجاره داده است و در حال حاضر این واحد خدماتی زیر نظر اداره کل تصفیه امور ورشکستگی ادامه فعالیت می‌دهد.

در حال حاضر در کشتارگاه این شرکت ورشکسته روزانه یک هزار و ۵۰۰ راس گوسفند و ۳۰۰ الی ۵۰۰ راس گاو کشتار می‌شود.

این واحد خدماتی در حال حاضر در اجاره شرکت بهین دامنه دشت ورامین و تحت نظر اداره کل تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه فعال است و ٢٠۶ نفر به صورت مستقیم در آن فعالیت می‌کنند.

همچنین ۳۰ نفر نیروی پیمانکاری و ۱۰۰ نفر در بخش توزیع به صورت غیر مستقیم با این واحد همکاری می‌کنند. در مجموع این واحد خدماتی به صورت مستقیم و غیر مستقیم عامل اشتغال ٣٣۶ نفر شده است.

در نتیجه نظارت‌های اداره کل تصفیه امور ورشکستگی معاونت دستگاه قضا این شرکت ورشکسته در حال حاضر علاوه بر ایجاد اشتغال میزان قابل توجهی از نیاز به محصولات پروتئینی بازار را مرتفع می‌کند.

در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین رحیمی ضمن بررسی وضعیت واحد مذکور دستور پیگیری و حل مشکل مجوز قسمت بسته بندی گوشت واحد مذکور را تا حصول نتیجه به مدیر امور ورشکستگی صادر کرد.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو