معاون اول قوه قضائیه: خبرهای خوبی درباره ‌فوق‌العاده خاص کارکنان قوه قضائیه در راه است 
چاپ 

معاون اول قوه قضائیه: خبرهای خوبی درباره ‌فوق‌العاده خاص کارکنان قوه قضائیه در راه است

معاون اول قوه قضاییه گفت: هر چند که در مجلس طرح افزایش ‌فوق العاده خاص کارکنان دادگستری تایید نشد اما با هماهنگی هایی که با دولت انجام شده، خبرهایی خوبی در راه است که به زودی اعلام می شود.

به گزارش یمین نیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق بیان کرد: در دوره تحول مهم ترین دغدغه رئیس دستگاه قضا این است که چه برنامه هایی در قوه قضاییه اجرا کنیم تا مشکلات مردم کم شود و مراجعه مردم به دادگستری کاهش پیدا کند.

وی گفت: رسیدن به این اهداف نیازمند پیش زمینه هایی است، یکی از راه ها این است که پرونده های معوق را تعیین تکلیف کنیم که در این رابطه کارهای بسیاری خوبی انجام شده است.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: در دستگاه قضا برنامه هایی را تنظیم کردیم که تا پایان سال تکلیف پرونده های معوق را تک تک مشخص کنیم و معین شود چرا یک پرونده به طول انجامیده است و راهکارهایی ارائه دهیم تا پرونده های معوق در مدت مشخصی به نتیجه برسند.

مصدق تصریح کرد: در کنار این موضوع مسئله ای که اخیرا در مورد معیشت کارکنان دستگاه قضا پیش آمده است مورد توجه حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه قرار دارد که در این باره راهکارهایی ارائه شده است.

وی گفت: هر چند که در مجلس طرح افزایش ‌فوق العاده خاص کارکنان دادگستری تایید نشد اما با هماهنگی هایی که با دولت انجام شده، خبرهایی خوبی در راه است که به زودی اعلام می شود.

معاون اول قوه قضاییه در مورد تعیین تکلیف پرونده های ماده ۴۷۷ گفت: در دوره تحول رسیدگی به پرونده های ماده ۴۷۷ در معاونت قضایی قوه قضاییه بسیار خوب شده است.

مصدق بیان کرد: در سال های گذشته رسیدگی به پرونده های ماده ۴۷۷ حدود ۳ تا ۴ سال طول می کشید که در حال حاضر رسیدگی به این پرونده ها به ۳ ماه و رسیدگی به پرونده های مربوط به استیذان به ۲ ماه کاهش پیدا کرده است.

درباره نویسنده

15409مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو