وزیر ورزش و جوانان: ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان سرمایه ملی فوق‌العاده‌ای است 
چاپ 

وزیر ورزش و جوانان: ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان سرمایه ملی فوق‌العاده‌ای است

سیدحمید سجادی وزیر ورزش گفت: ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان یک مجموعه عظیم ورزشی چند منظوره‌ای است که واقعا برای آن زحمت کشیده شده و فکر و برنامه‌ریزی زیادی برای آن صورت گرفته است.

ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان سرمایه ملی فوق‌العاده‌ای است

به گزارش مس پرس، سیدحمید سجادی با بیان این مطلب افزود: این اتفاقات ارزشمند که در جای‌جای کشور اتفاق می‌افتد باید به نحوی به اطلاع عموم هم‌میهنان برسد تا همه ایرانیان با هم افتخار کنیم که در کشورمان چنین مدیرانی هستند و همه بدانند که ظرفیت‌ها، منابع، فکر و برنامه وجود دارد و همه اینها در حال بررسی و اقدام است.

سجادی در خصوص اهمیت این ورزشگاه گفت: زیرساخت‌های فوق‌العاده‌‌ای برای ورزش فوتبال در این ورزشگاه پیش‌بینی شده است که می‌تواند مکملی برای سایر رشته‌های ورزشی باشد.

وی، تاکید کرد: ورزشگاه شهدای مس رفسنجان فضای بسیار ارزشمندی دارد و سرمایه ملی فوق‌العاده‌ای خواهد بود که امیدواریم هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

سجادی ادامه داد: این ورزشگاه حتما بخشی از نیازهای فوتبال منطقه را پوشش می‌دهد و می‌تواند میزبانی شایسته‌ای را رقم بزند؛ نه تنها برای مسابقات داخلی، ملی، باشگاهی و لیگ؛ بلکه می‌توان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد تا مسابقات و تورنمنت‌های بین‌المللی نیز در این ورزشگاه برگزار شود.

وزیر ورزش در حالی که زیرساخت‌های این ورزشگاه را فوق‌العاده توصیف می‌کرد، گفت: از دیدن امکانات و تلاشی که برای ساخت این مجموعه انجام شده و فکر و ایده‌ای که در ساخت آن بوده و برنامه‌ریزی‌های همه‌جانبه‌ای که صورت گرفته است؛ لذت بردم و انرژی گرفتم.

وی با ابرازی امیدواری از اینکه این پروژه هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد و مورد استفاده عموم قرار گیرد، تاکید کرد: به سهم خود تلاش می‌کنم و یکی از تکالیفی که دارم؛ این است که به روند تسریع تکمیل این پروژه‌ها کمک کنم. همچنین از همکاران، مشاوران و سایر متخصصان در این مسیر بهره خواهم برد تا در تکمیل فضاهایی که هنوز باقیمانده و جای کار دارد بتوان برای سایر رشته‌های ورزشی هم راهکارهایی ارائه کرد.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو