مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس خبر داد/ ارائه 5104 مورد خدمات درمانی رایگان به 2789 مراجعه‌کننده/ خدمات‌رسانی 40 پزشک اردوی جهادی شرکت مس در شهرستان هریس 
چاپ 

مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس خبر داد/ ارائه ۵۱۰۴ مورد خدمات درمانی رایگان به ۲۷۸۹ مراجعه‌کننده/ خدمات‌رسانی ۴۰ پزشک اردوی جهادی شرکت مس در شهرستان هریس

مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: بیست و دومین دوره اردوی جهادی-درمانی شرکت ملی صنایع مس ایران از ۲۹ تیرماه تا ۱ مردادماه سال جاری در شهرستان ‌هریس آذربایجان شرقی برگزار شد.

ارائه 5104 مورد خدمات درمانی رایگان به 2789 مراجعه‌کننده/ خدمات‌رسانی 40 پزشک اردوی جهادی شرکت مس در شهرستان هریس

به گزارش مس پرس؛ محمدجواد خلیلی با اشاره به اینکه این اردو دومین مرحله از اردوهای جهادی شرکت ملی مس است که در سال ۱۴۰۰ برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این طرح جهادی–درمانی با حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران و با همکاری گروه جهادی ثارالله بسیج شرکت مس برگزار شد.

خلیلی با اشاره به اینکه در این مرحله ۲۷۸۹ نفر از متقاضیان از خدمات رایگان متنوع پزشکی بهرمند شدند، گفت: در این طرح درمانی بیش از ۴۰ پزشک و متخصص با تخصص های گوناگون از جمله دندانپزشکی، سونوگرافی، عمومی، داخلی، مامایی، چشم پزشکی، اعصاب و روان، تغذیه و رادیوگرافی به ارائه خدمت پرداختند.
خلیلی خاطرنشان کرد: در این دوره از اردوی جهادی ۵۱۰۴ خدمت گوناگون به مددجویان شرکت کننده  ارائه شد و تمامی داروهای تجویز شده از جمله ۲۹۳ عینک طبی به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار گرفت.
به گفته وی برخی از مراجعه کنندگان برای تکمیل درمان های تخصصی رایگان از جمله جراحی چشم به بیمارستان های شهرستان تبریز ارجاع داده شدند.
مشاور مدیرعامل شرکت مس تاکید کرد: به رغم شرایط کرونایی تلاش شد تا با رعایت صد درصدی پروتکل های بهداشتی این اردوی جهادی به طور کامل برگزار شود.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو