حمایت بیش از هزار نفر از قضات و مدیران قضایی استان تهران از انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای 
چاپ 

حمایت بیش از هزار نفر از قضات و مدیران قضایی استان تهران از انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای

بیش از هزار نفر از قضات و مدیران قضائی دادسرا‌ها و دادگاه‌های استان تهران با انتشار بیانیه‌ای، ضمن تقدیر از حضرت آیت الله خامنه‌ای، حمایت خود از رئیس جدید قوه قضاییه را اعلام کردند.

خبرگزاری میزان – در پی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین، محسنی اژه‌ای بعنوان رئیس جدید دستگاه قضایی از سوی رهبر معظم انقلاب، بیش از هزار نفر از قضات و مدیران قضائی دادسرا‌ها و دادگاه‌های استان تهران با انتشار بیانیه‌ای، ضمن تقدیر از حضرت آیت الله خامنه‌ای، حمایت خود از رئیس جدید قوه قضاییه را اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم» امنا ولیکم الله و رسوله والذین یقیمون الصالة و یؤتون الزکاة وهم راکعون «به حکم آیه شریفه فوق خداوند را شکرگزاریم بخاطر نعمت عظیم ولایت که بر ملت ایران اسلامی ارزانی داشت.

بعد از سلام و تقدیم احترام و تحیات فراوان، از رهبر فرزانه، حکیم، انقلابی و عظیم الشأن انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ادام الله ظله علی رئوس المسلمین، به خاطر حسن اعتماد و گرامی داشتن قوه قضائیه و الطاف کریمانه به شخصیت‌های عالم، فاضل و برجسته درون قوه قضائیه و انتخاب و انتصاب شخصیت اندیشمند و کارآمد و مردمی، عالم و مجاهد و وارسته انقلاب اسلامی حجت االسلام و المسلمین محسنی اژیه به سمت ریاست قوه قضائیه صمیمانه تقدیر و سپاسگزاریم و خدای عزوجل را بخاطر این انتصاب هوشمند، عالمانه و حکیمانه و سراسر عزتمند و پر افتخار شکرگزاریم و از درگاه ربوبیت سجده شکر به جا می‌آوریم. خدای متعال می‌فرماید:» واذتاذن ربکم لئن شکرمت الزیدنکم ولئن کفرمت ان عذابی لشدید

اگر شکرگزاری کنید نعمت خود را برشما خواهم افزود و اگر ناسپاسی کنید مجازاتم شدید است- ابراهیم آیه ۷

ما جمعی از قضات و مدیران خدمتگزار مردم عزیز در عرصه اجرای عدالت در حوزه دادستانی و مجتمع‌های قضایی دادسرا‌ها و دادگاه‌های استان تهران ضمن تبریک خالصانه به حاج آقای محسنی اژیه که در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی مورد انتخاب و اعتماد و انتصاب رهبر عظیم الشأن و نماینده امام زمان حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی و فرجه الشریف) قرارگرفت.

خدای متعال را به خاطر این نعمت عظیم ولایت و این حسن اعتماد و اطمینان به قوه قضاییه شکرگزاریم و برای رهبر عزیزتر از جانمان طول عمر با عزت و سعادت و سلامتی و سر افرازی بیشتر مسئلت داریم. بی شک با تلاش‌های شبانه روزی قضات سراسر کشور و کارکنان خدوم تحت مدیریت عالمانه، هوشمند و تجربیات گران سنگ و کم نظیر حجت االسلام محسنی، قوه قضاییه دوره تکامل، تعالی و پیشرفت خود را جهت اجرای بیش از گذشته گسترش قسط و عدل و ارتقای حاکمیت قانون و مبارزه با فساد و احیاء حقوق عامه و آزادی‌های مشروع در خدمت به مردم عزیز طی خواهد کرد

دادستانی، جمعی از قضات و مدیران قضائی دادسرا‌ها و دادگاه‌های استان تهران (بالغ بر یک هزار نفر)

درباره نویسنده

15419مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو