مدیرعامل شرکت مس در مراسم جشن چهارمین قهرمانی پی در پی باشگاه مس سونگون: برای پنجمین قهرمانی مداوم مس سونگون ورزقان با هم میثاق می بندیم 
چاپ 

مدیرعامل شرکت مس در مراسم جشن چهارمین قهرمانی پی در پی باشگاه مس سونگون: برای پنجمین قهرمانی مداوم مس سونگون ورزقان با هم میثاق می بندیم

یک مجموعه زمانی موفق خواهد شد که تمامی ارکان آن ازجمله مدیریت، تدارکات، عوامل بیرونی و … خود را باور کرده و با تمام وجود بخواهند…

برای پنجمین قهرمانی مداوم مس سونگون ورزقان با هم میثاق می بندیم

یک مجموعه زمانی موفق خواهد شد که تمامی ارکان آن از جمله مدیریت، تدارکات، عوامل بیرونی و … خود را باور کرده و با تمام وجود بخواهند. ما نیز با هم میثاق می بندیم تا به شرط همدلی و هم نگاهی؛ در فصل آتی پنجمین قهرمانی مداوم باشگاه مس سونگون ورزقان را در لیگ برتر کشور جشن بگیریم.


به گزارش مس پرس، دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس در مراسم جشن چهارمین قهرمانی پی در پی باشگاه مس سونگون ورزقان ضمن بیان مطلب فوق گفت: در آن صورت باعث خوشحالی هموطنان و طرفداران این باشگاه در ورزقان، آذربایجان و کشور خواهیم شد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه مطمئن باشید بنده و شرکت ملی مس با تمام توان از این باشگاه حمایت خواهیم کرد، به مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا اشاره کرد و افزود: قهرمانی در این مسابقات نیز جزو خواسته‌های جدی ما از این‌ باشگاه است. در همین راستا لازم است برای حضور قوی در بین باشگاه های برتر جهان نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.


حضور شرکت مس جزو ۱۰ شرکت برتر تا چهار سال آینده

سعدمحمدی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمینه تولید‌ مس نیز گفت: انشالله در طول سه تا ۴ سال آینده درآمد شرکت ملی مس به بیش از دو برابر افزایش خواهد یافت که بر اساس آن شرکت ملی صنایع مس ایران جزو ۱۰ شرکت برتر دنیا در حوزه مس قرار خواهد گرفت.
وی با تاکید بر اینکه این امر اتفاق بزرگی خواهد بود، خاطرنشان کرد: تحقق این امر می تواند برای کشور عزیزمان و مناطق تابعه از جهات مختلف از جمله گردش مالی بسیار حائز اهمیت باشد.
مدیرعامل شرکت ملی مس با تاکید بر توسعه متوازن افزود: در بعد ورزش ایجاد کمپ ورزشی در شهرستان ورزقان جزو مهمترین پروژه های این شرکت است که در کلاس بالایی اجرایی خواهد شد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: بهره برداری از این پروژه ها می تواند بستر مناسبی برای شناسایی استعدادها و پتانسیل های منطقه فراهم کند؛ چراکه یقینا میزبان اردوها، مسابقات و … مختلف در حوزه های گوناگون ورزشی را شاهد خواهیم بود.
وی در پایان از تمامی مسئولان و مقامات استانی و شهرستانی و اهالی منطقه به خاطر حمایت های بی دریغشان و از عوامل باشگاه اعم از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، کادر فنی، کاپیتان، بازیکنان و … نیز بابت تلاش هایشان در این فصل تقدیر و تشکر کرد.##

درباره نویسنده

15353مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو