مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس خبر داد/ ارائه 3088 مورد خدمات درمانی رایگان به 1994 مراجعه‌کننده/ خدمات‌رسانی 61 پزشک اردوی جهادی شرکت مس در ورزقان 
چاپ 

مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس خبر داد/ ارائه ۳۰۸۸ مورد خدمات درمانی رایگان به ۱۹۹۴ مراجعه‌کننده/ خدمات‌رسانی ۶۱ پزشک اردوی جهادی شرکت مس در ورزقان

اولین مرحله از اردوی جهادی – درمانی شرکت ملی صنایع مس ایران در سال ۱۴۰۰ با نام «شهید مدافع حرم حاج‌ذاکر حیدری» در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» با حضور ۶۱ پزشک از سراسر کشور سیزدهم تا پانزدهم خرداد ماه …

ارائه 3088 مورد خدمات درمانی رایگان به 1994 مراجعه‌کننده/ خدمات‌رسانی 61 پزشک اردوی جهادی شرکت مس در ورزقان

اولین مرحله از اردوی جهادی – درمانی شرکت ملی صنایع مس ایران در سال ۱۴۰۰ با نام «شهید مدافع حرم حاج‌ذاکر حیدری» در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» با حضور ۶۱ پزشک از سراسر کشور سیزدهم تا پانزدهم خرداد ماه در آذربایجان‌‌‌شرقی برگزار شد که در این دوره به ۱۹۹۴ مراجعه‌کننده ۳۰۸۸ مورد خدمات درمانی موردنیاز ارائه شد. همچنین به ۱۰۰ نفر از متقاضیان نیز عینک اهداء شد و ۳۰ نفر از مراجعه‌‌کنندگان هم برای جراحی چشم به صورت رایگان به بیمارستان ارجاع داده‌ شده‌اند.



به گزارش مس پرس؛ محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: در نخستین مرحله از اردوی جهاد درمانی، خدمات دارویی‌ و درمانی در زمینه‌های چشم پزشکی، دندانپزشکی، زنان- زایمان- نازایی، کودکان، داخلی و حوزه‌های تخصصی به صورت کاملا رایگان ارائه شد.
وی در ادامه با بیان اینکه به دلیل محدودیت‌های کرونایی و عدم صدور مجوزهای لازم و قانونی، برگزاری اردوهای جهادی در سال جاری با تاخیر آغاز شد، گفت: با پیگیری‌های فراوان موفق شدیم اولین دوره را در ایام سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب‌اسلامی امام‌خمینی (ره) در شهرستان ورزقان برگزار کنیم.
خلیلی همچنین تاکید کرد: شرکت ملی مس در سالجاری برنامه‌های متعددی برای محرومیت‌زدایی در دستور کار خود دارد که ارائه خدمات درمانی به مناطق کم‌برخوردار کشور از جمله این برنامه‌هاست.
مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی مس تاکید کرد: در همین راستا سال گذشته با اردوهایی که برگزار شد؛ به ۱۳هزار نفر مراجعه کننده ۲۴ هزار و ۸۴۶ مورد خدمات درمانی قطعی رایگان ارائه شد.

درباره نویسنده

15353مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو