تقدیر وزیر امور اقتصادی و دارایی /فرهاد دژپسند از مدیرعامل بانک سپه به دلیل کسب رتبه برتر در بهینه سازی شبکه شعب تقدیر کرد 
چاپ 

تقدیر وزیر امور اقتصادی و دارایی /فرهاد دژپسند از مدیرعامل بانک سپه به دلیل کسب رتبه برتر در بهینه سازی شبکه شعب تقدیر کرد

تقدیر وزیر امور اقتصادی و دارایی از مدیرعامل بانک سپه به دلیل کسب رتبه برتر در بهینه سازی شبکه شعب

پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: بانک سپه رتبه برتر در شاخص بهینه سازی شبکه شعب را در بین بانکهای دولتی و خصوصی شده کسب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه شورای مدیران این وزارتخانه که با حضور مدیران عامل بانکهای کشور برگزار شد، با اهدای لوح سپاس از عملکرد بانک سپه به دلیل بهینه سازی شبکه شعب در راستای ایجاد چابکی و مولد سازی دارایی ها و همگامی با تحول دیجیتال در سال ۱۳۹۹ قدردانی کرد.
بر اساس این گزارش در تقدیر نامه فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی خطاب به محمد کاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه آمده است: «بانک ها در اقتصاد هوشمند، نقش موثری در هموارسازی مسیر رشد و توسعه اقتصادی دارند که البته در ایفای این نقش، الزاماً نیازی به حضور فیزیکی در ابعاد گسترده و در قالب شعب نبوده و می توان از طریق در دسترس قرار دادن خدمات الکترونیکی در هر مکان و در هر زمانی به اقتصاد و جامعه کمک کنند. هرچند این امر در راستای شمولیت مالی، مستلزم تحول در کسب و کار بانکداری، متناسب با رشد فناوری است».
در بخش دیگری از این تقدیر نامه آمده است: «بهینه سازی شبکه شعب، در راستای ایجاد چابکی و مولد سازی دارایی ها و همگامی با تحول دیجیتال، علاوه بر اینکه همواره مورد تأکید رییس جمهور محترم قرار داشته، به عنوان یکی از محورهای اصلاح نظام بانکی در اولویتهای وزارت امور اقتصادی و دارایی قرار دارد. چنین برنامه ای در بانکی که با گام نهادن در تحول دیجیتال، در شرف آغاز مرحله جدیدی از حیات خود می باشد، از اهمیت بیشتری برخوردار است که خوشبختانه آن بانک توانسته است در سال ۱۳۹۹ بر اساس ارزیابی صورت پذیرفته توسط این وزارت، رتبه برتر را در بین بانکهای دولتی و خصوصی شده کسب نماید.
بدینوسیله ضمن تشکر از جنابعالی و همکاران محترمتان، انتظار دارم ساماندهی تعداد شعب کماکان مورد اهتمام قرار گیرد».

درباره نویسنده

15353مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو