مشاور مدیرعامل شرکت مس از پروژه‌های توسعه و انبارهای شرکت مس در هرمزگان بازدید کرد /ضیغمی: تامین پایدار آب برای توسعه صنایع معدنی جنوب شرق با پروژه ملی انتقال آب خلیج‌فارس 
چاپ 

مشاور مدیرعامل شرکت مس از پروژه‌های توسعه و انبارهای شرکت مس در هرمزگان بازدید کرد /ضیغمی: تامین پایدار آب برای توسعه صنایع معدنی جنوب شرق با پروژه ملی انتقال آب خلیج‌فارس

«حیدر ضیغمی»، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، «بهروز رحمتی»، معاون توسعه و اکتشافات شرکت مس و «ایوب باباسالاری»، مدیر امور فروش و بازاریابی شرکت از پروژه ملی انتقال آب خلیج‌فارس، پروژه احداث زیرساخت‌های انتقال…

ضیغمی: تامین پایدار آب برای توسعه صنایع معدنی جنوب شرق با پروژه ملی انتقال آب خلیج‌فارس

«حیدر ضیغمی»، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، «بهروز رحمتی»، معاون توسعه و اکتشافات شرکت مس و «ایوب باباسالاری»، مدیر امور فروش و بازاریابی شرکت از پروژه ملی انتقال آب خلیج‌فارس، پروژه احداث زیرساخت‌های انتقال اسید سولفوریک و مجموعه انبارها و محصولات شرکت مس واقع در بندر شهید رجایی استان هرمزگان بازدید کردند.

به گزارش «مس‌پرس» مشاور مدیرعامل شرکت مس در این بازدید گفت: این بازدید درراستای رهنمودهای دکتر «اردشیر سعدمحمدی»، مدیرعامل شرکت مس در زمینه ضرورت تسریع در پروژه های توسعه و تامین زیرساخت های لازم برای این پروژه ها صورت گرفت.

ضیغمی با بیان این‌که در این بازدید آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های توسعه شرکت مس مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: در این بازدید همچنین ضمن بررسی آخرین وضعیت انبارهای در اختیار، موجودی و روند فروش محصولات، دیداری با پرسنل شرکت مس شاغل در بندر شهید رجایی به عمل آمد. در این دیدار رهنمودهای مدیرعامل محترم شرکت برای تحقق هرچه بهتر اهداف توسعه ای شرکت مس ارائه و از مجموعه تلاش‌های این همکاران تقدیر شد.

مشاور مدیرعامل شرکت مس همچنین با اشاره به طرح ملی انتقال آب خلیج فارس گفت:  این طرح درراستای تامین پایدار آب مورد نیاز طرح های توسعه ای شرکت مس و تحقق جهش تولید توسط شرکت مس و با همکاری شرکت های گل‌گهر و چادرملو در حال اجراست.

وی افزود: این مگاپروژه شامل آبگیری از خلیج فارس، شیرین سازی و ایستگاه های پمپاژ و انتقال آب خلیج فارس به صنایع جنوب شرق کشور به میزان ۱۳۰ میلیون متر مکعب درسال در فاز اول است. با اجرای این پروژه عظیم زیرساختی که توسعه پایدار صنایع معدنی جنوب شرق کشور را در سال‌های آینده تضمین می‌کند، تا پایان سال جاری آب مورد نیاز در طرح‌های توسعه‌ای در مجتمع مس سرچشمه، به این منطقه خواهد رسید.

مشاور مدیرعامل شرکت مس به بازدید از مجموعه انبارهای در اختیار شرکت مس در بندر شهید رجایی اشاره کرد و گفت: این انبارها در بهترین نقطه بندر شهید رجایی واقع شده که این مهم به شرکت ملی صنایع مس ایران در سال جهش تولید برای افزایش سرعت عملیات فروش، کمک شایانی کرده است و شرکت ملی صنایع مس ایران با برنامه‌ریزی دقیق و حمایت‌های دکتر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تحقق پروژه‌های توسعه و برنامه‌های فروش خود، گام‌های بلندی در جهت افزایش درآمدهای غیرنفتی کشور برداشته است.

درباره نویسنده

15353مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو