پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه/ پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس 
چاپ 

پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه/ پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

پیام تبریک مدیرعامل بانک سپه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، مدیرعامل بانک سپه طی پیامی، آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، در پیام محمد کاظم چقازردی آمده اسـت: هفته دفاع مقدس از نقاط عطف تاریخ کشورمان و یادآور دلاورمردیها، از خودگذشتگی ها و رشادتهایی است که همواره در حافظه این سرزمین و مردم شریف آن جاودانه خواهد بود. 
این پیام می افزاید: آرامش و امنیت امروز کشورمان را از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت کسانی داریم که سطر سطر تاریخ این مرز و بوم در ۸ سال دفاع مقدس را به کلماتی ناب و عظیمی همچون صبر، عزت، وحدت، همدلی، حماسه، شرف، ایثار، سربلندی و… زینت بخشیده اند.
در این پیام آمده است: این روزها که هفته دفاع مقدس با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و هفتاد و دو یار با وفایش پیوند خورده و صدای «هل من ناصر ینصرنی» آن امام همام بیش از هر زمان به گوش می رسد، بزرگترین وظیفه ما در این ایام، دو مهم است؛ حفظ و نگهداری از ارزشها و تداوم راه شهیدان و وفاداری به آرمانهای آنها و نیز زنده نگداشتن یاد و خاطره شهدا، چراکه «امروزه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست».
چقازردی در پیام خود تأکید کرده است: در نبرد اقتصادی حاضر که کمتر از دوران نبرد در میدانهای جنگ آن دوران نیست، باید هوشیارتر از گذشته و با ارتقای علم و دانش و آگاهی و با عزم و انگیزه ای جدی تر و راسخ تر در میدان نبرد حضور داشت و با معنا بخشیدن هرچه بیشتر به اقتصاد مقاومتی در عمل، موجبات رشد و رونق تولید را فراهم کرد. 
در پایان این پیام بر نقش و اهمیت بانکها به ویژه در دوران نبرد اقتصادی در مسیر رشد و توسعه اقتصادی و تبریک مجدد این هفته و آرزوی توفیق برای تداوم راه شهدا تأکید شده است.

درباره نویسنده

15353مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو