Logo of a company

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد/ رشد ۳۳ درصدی فروش شرکت مس تا پایان تیرماه ۹۹/ رشد ۱۰۰ درصدی فروش کاتد در چهارماهه نخست امسال

دکتر «اردشیر سعدمحمدی» با بیان این‌که کل فروش شرکت ملی صنایع مس ایران تا پایان تیرماه سال ۱۳۹۹ به عدد ۹۱ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال رسیده است، گفت:‌ این میزان فروش، رشد ۳۳.۲۱ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

رشد 33 درصدی فروش شرکت مس تا پایان تیرماه 99/ رشد 100 درصدی فروش کاتد در چهارماهه نخست امسال

به گزارش «مس‌پرس» مدیرعامل شرکت مس با اعلام این خبر افزود: در دوره یک‌ماهه منتهی به ۳۱ تیرماه سال جاری شرکت مس بیش از ۲۷ هزار و ۴۴۲ میلیارد ریال فروش داشته است. 

دکتر سعدمحمدی در ادامه با بیان این‌که فروش کاتد در چهارماهه نخست سال ۹۹ رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است، گفت: ارزش مجموع فروش کاتد در این بازه زمانی به بیش از ۸۳ هزار میلیارد ریال رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته است. 

به گفته مدیرعامل شرکت مس ارزش مجموع فروش کاتد سال ۹۸ از ابتدای سال تا تاریخ ۹۸/۴/۳۱ بالغ بر ۴۱ هزار و ۴۴۸ میلیارد ریال بوده است. 

گفتنی است فروش شرکت مس در سه ماهه نخست امسال نیز ۲۵.۷ درصد رشد را تجربه کرد. همچنین این شرکت رشد ۱۱ درصدی در سود خود را در سه ماهه نخست ۹۹ محقق کرده است.