Logo of a company

در چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی کشور انجام شد/ اهدای نشان روابط عمومی برتر به مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس/ تقدیر از اقدامات ویژه روابط عمومی‌های شرکت مس در حوزه پیشگیری و مقابله با کرونا

در جریان برگزاری چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های ‌روابط‌عمومی که در سالن همایش های مرکز مدیریت صنعتی ایران و به دعوت موسسه کارگزار روابط عمومی و انجمن متخصصان […]

اهدای نشان روابط عمومی برتر به مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس/ تقدیر از اقدامات ویژه روابط عمومی‌های شرکت مس در حوزه پیشگیری و مقابله با کرونا

در جریان برگزاری چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های ‌روابط‌عمومی که در سالن همایش های مرکز مدیریت صنعتی ایران و به دعوت موسسه کارگزار روابط عمومی و انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد، روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، وزارت بهداشت و درمان پزشکی و  روابط‌عمومی شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران و مجتمع فولاد  غدیر نی‌ریز به عنوان برترین روابط عمومی‌ها در حوزه پیشگیری و مقابله با کرونا انتخاب شدند.
به گزارش مس پرس، در این مراسم که با حضور اساتید دانشگاه، اندیشمندان و صاحب نظران و دست اندرکاران حوزه روابط عمومی کشور برگزار شد از سوی پروفسور سید سعیدرضا عاملی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی به «حیدر ضیغمی» مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شرکت مس، دکتر «کیانوش جهان‌پور» رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، «علیرضا زاهدیان« مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز و «سید مصطفی فخری بافقی» مدیر روابط‌عمومی شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران به خاطر تلاش‌های ویژه در ارتقای روابط عمومی سازمانی همسو با شرایط بحرانی و انجام اقدامات ویژه در حوزه مقابله و پیشگیری از کرونا «نشان روابط عمومی برتر» اهدا شد.
روابط عمومی‌های مس پیشرو در مقابله با کرونا
شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از مناسبات اقتصادی و اجتماعی و ارتباطات انسانی را تحت شعاع قرار داده است. بر این اساس روابط عمومی‌های سازمانی به دلیل رابط میان سازمان و مخاطبان درونی و بیرونی برای تاثیر گذاری بیشتر و ارائه خدمات در شرایط بحرانی باید پیشگام تغییرات در شیوه ارتباطی و نوع ارائه خدمات درون سازمان و برون سازمانی باشند.  در این شرایط رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی که هر ساله یکی از دغدغه‌ها و موضوعات مهم پیرامون روابط عمومی‌های کشور را مورد بررسی قرار می‌دهد امسال با محور قراردادن «روابط‌عمومی شرایط اضطراری، ارتباطات انسانی و مسئولیت های اجتماعی در شرایط کرونا»، به بررسی اقدامات روابط عمومی‌های کشور در حوزه مقابله  و پیشگیری از کرونا پرداختند.
بر اساس این گزارش، دبیرخانه این جشنواره پس از بررسی گزارش ها و مستندات ارسال شده به دبیر خانه جشنواره  و بررسی در کمیته های تخصصی از روح ا… ابوالهادی‌ مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه، محمدحسین ایازی مدیر روابط‌عمومی و نظارت بر خدمات مجتمع مس آذربایجان و محمدرضا فاتحی مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک در حوزه مسئولیت اجتماعی و انجام اقدامات قابل توجه در پیشگیری ازکرونا در سطح مجتمع و مناطق و روستاهای با توزیع ماسک و ملزومات بهداشتی و کمک به شبکه بهداشت و درمان تقدیر کرد.
همچنین در این مراسم از محمد ایرانمنش مدیر روابط‌عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان، سعید معادی مشاور مدیر عامل و مدیر امور روابط‌عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون، علیرضا امیری مدیر روابط‌عمومی شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، ابراهیم معنوی رییس روابط‌عمومی صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت، صادق سکری مدیرکل روابط‌عمومی شرکت راه آهن ج.ا.ا، محسن محمدیان مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، روابط‌عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش،مهندس مسعود میر محمدی مدیر حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل مجتمع جهان فولاد سیرجان، احمدرضا عصاری معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر، سیدفرید میرموسوی مدیر روابط‌عمومی بیمه دی و علی محمد عزیزی مدیر روابط‌عمومی مجتمع صنعتی سیمان ایلام در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز تقدیر شد.
گفتنی است، در این ابتدای این رویداد تخصصی در حوزه روابط عمومی پروفسور سید سعیدرضا عاملی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی و دکتر کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط‌عمومی وزارت بهداشت درباره «روابط‌عمومی شرایط اضطراری: ارتباطات انسانی و مسئولیت اجتماعی در شرایط کرونا» و «چالش‌ها و فرصت‌های اطلاع‌رسانی در حوزه کرونا» سخنرانی کردند.