دیدار صمیمی مدیرعامل شرکت مس با کادر فنی و بازیکنان باشگاه مس رفسنجان و مس کرمان/ دکتر سعدمحمدی: باشگاه های مس باید در بالاترین سطح ورزش کشور حضور داشته باشند 
چاپ 

دیدار صمیمی مدیرعامل شرکت مس با کادر فنی و بازیکنان باشگاه مس رفسنجان و مس کرمان/ دکتر سعدمحمدی: باشگاه های مس باید در بالاترین سطح ورزش کشور حضور داشته باشند

دکتر سعدمحمدی: باشگاه های مس باید در بالاترین سطح ورزش کشور حضور داشته باشند

دکتر اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در دیدارهایی جداگانه با کادر فنی، بازیکنان و مسئولان باشگاه صنعت مس رفسنجان و باشگاه مس کرمان دیدار کرد.

دکتر سعدمحمدی: باشگاه های مس باید در بالاترین سطح ورزش کشور حضور داشته باشند

به گزارش مس پرس، در جریان بازدید و دیدار های صمیمی دکتر سعدمحمدی از باشگاه مس رفسنجان، دکتر فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان، مهندس حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی، مهندس آرمان حسنی معاون توسعه سرمایه انسانی و فناوری اطلاعاتی، مهندس حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه و مهندس مجید زیندینی مدیرعامل باشگاه  نیز حضور داشتند. همچنین دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس پس از بازدید از باشگاه مس رفسنجان با بازیکنان و کادر فنی باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس کرمان دیدار کرد. گفتنی است این نشست نیز با حضور مهندس محمود محموی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان و اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران و معاونان شرکت مس برگزار شد.

تلاش برای حضور باشگاه های مس در بالاترین سطح کشور
بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جمع بازیکنان و عوامل تیم فوتبال مس رفسنجان و تیم فوتبال مس کرمان بر حضور تیم های فوتبال مس در بالاترین سطح ورزش کشور تاکید کرد و گفت: موفقیت هر دو تیم فوتبال مس کرمان و رفسنجان در صعود به لیگ برتر برای شرکت مس اهمیت دارد.
وی با بیان این که در کنار نتایج خوبی که هر دو تیم مس کرمان و رفسنجان در لیگ یک کسب کردند و باید در بازی های پیش رو تداوم داشته باشد، افزود: تیم فوتسال مس سونگون نیز در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر است و تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان نیز شانس کسب قهرمانی لیگ برتر را دارد و تیم هندبال مس کرمان نیز با شایستگی عنوان قهرمانی لیگ برتر این فصل را کسب کرد.
سعدمحمدی با بیان این‌که در مسابقات تیرو کمان، تیم بانوان صنعت مس قهرمان کشور شدند و در تکواندو مقام سومی را به دست آوردیم، تصریح کرد: یکی دیگر از افتخارات باشگاه مس کسب عنوان قهرمانی مسابقات ۲۰۰ متر سرعت از سوی محمدحسین ابارقی بود که عنوان پر امتیازآورترین ورزشکار دو میدانی ایران را هم کسب کرده است.
وی در پایان گفت: در حال حاضر و در مجموع سایر تیم های باشگاه صنایع مس نیز رتبه های خوبی در مسابقات خود کسب کردند و همه این تیم ها برای ما مهم هستند؛ چراکه سبب می شوند پرچم مس همانطور که در فعالیت های تولیدی و توسعه ای پر افتخار است در فعالیت های ورزشی و حوزه مسئولیت اجتماعی نیز به اهتزاز درآید.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو