مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کردستان: اخلاق محوری و مردمداری پلیس مشارکت در تامین امنیت را بیشتر می کند 
چاپ 

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کردستان: اخلاق محوری و مردمداری پلیس مشارکت در تامین امنیت را بیشتر می کند

سنندج – مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کردستان با تقدیر از اقدامات پلیس در راستای تامین نظم و امنیت, گفت:اخلاق محوری و مردم داری پلیس موجب افزایش مشارکت مردم در تامین امنیت شده است.

فرانک قدسی ظهر امروز شنبه در جلسه تعاملی که با معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان برگزارشد، با بیان اینکه نیروی انتظامی بیشترین ارتباط را با مردم دارد، اظهار داشت: اخلاق محوری، مردم داری و جامعه محوری نیروی انتظامی باعث افزایش مشارکت مردم با پلیس و محبوبیت این نیروی خدوم در جامعه شده است.

وی با تقدیر از کارکنان نیروی انتظامی استان ضمن اشاره به حجم کاری و اقدامات گسترده پلیس در طول سال افزود: پلیس از دل مردم برخواسته و برای مردم تلاش می‌کند و همه باید قدردان زحمات نیروی انتظامی در سطح جامعه باشیم.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کردستان با اشاره به اینکه از آنجایی که آموزش همگانی با مشارکت مردم همواره یکی از مهمترین ارکان‌های مهم پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، ادامه داد: نقش کارشناسان آموزشی و مشاوره‌ای در پیشگیری از آسیب‌ها و جرایم در جامعه بسیار تأثیرگذار است.

قدسی یادآور شد: ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای می‌بایست کاملاً علمی و تخصصی باشد، تا انشاالله روز به روز شاهد توفیقات روز افزون آنان در زمینه پیشگیری از آسیب‌ها و جرایم باشیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان نیز در این دیدار با تقدیر از همکاری و تعامل خوب ادارات استان با پلیس در طرح فاصله گذاری اجتماعی بیان کرد: نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی، از آغاز روزهای شیوع ویروس کرونا در سطح کشور با احساس مسئولیت و تلاشی مضاعف، تمامی مأموریت‌های محوله را برای مهار این ویروس به خوبی به انجام رسانیده و همواره تنها در پی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایتمندی آنان بوده اند.

سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را یکی از مأموریت‌های نیروی انتظامی در کاهش و قطع زنجیره کرونا عنوان کرد و گفت: پلیس با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود، طرح فاصله گذاری اجتماعی را با محوریت محدودیت تردد خودروها، نظارت بر واحدهای صنفی و غیره در دستور کار قرارداد که این موضوع خود بیانگر تلاش وافر حافظان نظم و امنیت جامعه، برای مقابله با بیماری کرونا و ارتقا روز افزون سلامت همگانی شهروندان است.

وی با تاکید بر اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره بیماری کرونا در حال اجرا است, اظهار داشت: اجرای این طرح که مطالبه عمومی است، مشارکت و همکاری همه شهروندان را می‌طلبد و امیدواریم شهروندان این موضوع را جدی گرفته و همچنان از هرگونه تردد و سفر غیر ضروری خودداری کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان در ادامه به گزارشی از اقدامات مقابله‌ای پلیس در برخورد با متخلفان به امنیت و سلامت مردم اشاره کرد و ادامه داد: در اجرای این طرح با ۲۴۴ دستگاه خودرو متخلف برخورد قانونی شد.

سرهنگ حیدریان با اشاره به نظارت و کنترل ۱۲ هزارو ۹۶۱ واحد صنفی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی, یادآور شد: طی این مدت ۶۹۰ واحد صنفی که به توصیه‌ها و هشدارهای کارشناسان توجه نکرده و مسائل بهداشتی را رعایت نکردند پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

درباره نویسنده

15415مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو