خبرهای کوتاه از فرماندهی انتظامی کردستان 
چاپ 

خبرهای کوتاه از فرماندهی انتظامی کردستان

سنندج‌ – تعیین جانشین جدید فرماندهی انتظامی کردستان، شرایط حضور در مراکز تعویض پلاک، دستگیری ۱۰حفار غیر مجاز در کردستان و دستگیری سارق ۲۵ فقره سرقت در سنندج خبرهای انتظامی فرماندهی کردستان است.

فرمانده انتظامی استان کردستان روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرماندهی انتظامی استان، گفت: اطاعت از خالق در خدمت به مخلوق است و خدمت به مردم، موهبت الهی و افتخار پلیس است و کارکنان نیروی انتظامی باید قدر این موهبت الهی را بدانند و با حل مشکلات مردم، رضایت آنان و همچنین رضایت خداوند متعال را کسب کنند.

سردار علی آزادی با بیان اینکه خدمت در نیروی انتظامی در پیشگاه خداوند دارای اجر بسیار است، به فرماندهان و توصیه کرد: با خدمتی صادقانه و همچنین رفتار و عملکردی مناسب، نماینده ای شایسته برای پلیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی مقوله مدیریت را در کنار کارآمدی مجموعه انسانی مهم ارزیابی کرد و افزود: تخصص و جدیت نیروی انسانی منجر به پویایی هرچه بیشتر آن سازمان میشود که نیروی انتظامی نیز از این قاعده مستثنی نیست و تلاش مضاعف فرماندهان و کارکنان زیر مجموعه، رمز موفقیت در تمامی امور و ماموریت‌ها است.

در این مراسم سردار آزادی فرمانده انتظامی استان طی حکمی، سرهنگ رسول برزویی را به عنوان جانشین جدید فرمانده انتظامی استان معرفی و ضمن آرزوی موفقیت برای وی در مسوولیت جدید، از زحمات، تلاش ها و خدمت صادقانه چندین ساله سرهنگ عباس مسعودی در زمان تصدی وی در مسوولیت‌های قبلی در استان کردستان با اهدا لوح، قدردانی کرد.

تعویض پلاک به صورت زوج و فرد انجام می‌شود

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کردستان از بازگشایی مراکز تعویض پلاک استان و دفاتر خدمات خودرویی از امروز خبر داد و گفت:‌ تعویض پلاک به صورت زوج و فرد و با رعایت تدابیر طرح فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی انجام می‌شود.

سرهنگ برزو مرادی در خصوص فعالیت مجدد مرکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی اظهار داشت: به خودروهایی که رقم آخر پلاکشان زوج است در روز های زوج و خودروهایی که رقم آخر پلاکشان فرد است طی روزهای فرد در سراسر استان خدمات ارایه می‌شود.

وی افزود:‌ به منظور پیشگیری از افزایش شیوع بیماری کرونا از مراجعه کنندگان درخواست می‌شود درصورتی که دارای وکالتنامه مدت دار هستند، باتوجه به ازدحام این مراکز در این ایام، فعلا از مراجعه به مراکزتعویض پلاک و دفاتر خودرویی اجتناب کنند و درصورت لزوم مراجعه، موارد بهداشتی را رعایت کرده و خودکار شخصی به همراه داشته و از ماسک و دستکش استفاده شود تا مراجعین دچار مشکل نشوند.

سرهنگ مرادی یادآور شد: چنانچه بعضی افراد اقدام به خرید و فروش خودرو با وکالتنامه تعویض پلاک مدت‌دار کرده باشند در صورتی که زمان اعتبار وکالتنامه‌ها منقضی شده باشد، ارایه خدمات با وکالت نامه‌های فاقد اعتبار مغایر قانون بوده و امکانپذیر نیست.

۱۰حفار غیر مجاز در کردستان دستگیر شدند

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کردستان از دستگیری ۱۰حفار غیر مجاز توسط ماموران یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در فروردین ماه خبرداد.

سرهنگ طارق کمالوند گفت: برابر اعلام یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان فروردین ماه ۱۳۹۹در راستای جلوگیری از حفاری های غیرمجاز و برخورد با متخلفین سه فقره پرونده حفاری غیر مجاز تشکیل شد که در این راستا ۱۰ نفر دستگیر و ۲ دستگاه فلزیاب کشف شد.

۲۵ فقره سرقت در سنندج کشف و سارق دستگیر شد

فرمانده انتظامی سنندج از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۲۵ فقره سرقت در سنندج خبرداد.

سرهنگ علیرضا مرادی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سنندج، شناسایی و دستگیری عوامل سرقت در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با هوشیاری ماموران و بهره‌گیری از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه دار، سارق حرفه ای و سابقه دار محتویات داخل خودرو حین سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۹ شناسایی و طی یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد.

سرهنگ مرادی اضافه کرد: متهم برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل و در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به ۲۵ فقره سرقت محتویات و وسایل داخل خودرو اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شده است T یادآور شد: در همین راستا ۲ مالخر نیز دستگیر و متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

درباره نویسنده

15437مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو