Logo of a company

​حجت‌اله صیدی خبر داد: «کیف پول» الکترونیک بانک صادرات ایران در اپلیکیشن «صاپ» بزودی عملیاتی می‌شود

مدیرعامل بانک صادرات ایران از عملیاتی شدن «کیف پول» (کدخوان) الکترونیک بانک صادرات ایران در اپلیکیشن «صاپ» در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی با اعلام این خبر، بر لزوم استفاده هرچه بیشتر از خدمات غیرحضوری بانکداری الکترونیک در شرایط ویژه کنونی تاکید و اظهار کرد: کاهش نیاز مشتریان برای مراجعه حضوری به شعب با وجود گسترش ویروس کرونا در جامعه، از مهمترین اهداف کنونی بانک صادرات ایران است که این هدف با توسعه روزافزون خدمات بانکداری الکترونیک پیگیری می‌شود. در این راستا علاوه بر تجهیز نسخه‌ جدید «همراه بانک» به گزینه‌های بیشتر، خدمت «کیف پول» الکترونیک بانک صادرات ایران در اپلیکیشن پرداخت «صاپ» با امکانات ویژه به زودی در اختیار مشتریان بانک و هموطنان قرار خواهد گرفت.
صیدی با تشکر از زحمات پرسنل بانک در ارائه خدمت به مشتریان و هموطنان  با وجود دشواری‌های کاری ناشی از گسترش ویروس کرونا، با تاکید بر پایداری منابع، افزایش منابع ارزان قیمت و کاهش بهای تمام شده پول را از جمله عوامل مهم توانمندی بانک برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی کشور در سال «جهش تولید» عنوان کرد.
وی سودآوری و تحقق اهداف بانک به منظور تقویت آمادگی کمک به اقتصاد کشور در سال جاری را از دیگر برنامه‌های بانک اعلام کرد.
 مدیرعامل بانک صادرات ایران درخصوص آموزش نیروی انسانی گفت: تربیت نیروی انسانی کارآمد و با انگیزه برای خدمت به بخش‌های مختلف اقتصادی کشور، در بانک صادرات ایران با جدیت دنبال می‌شود و این مهم باید بیش از گذشته مورد توجه مدیران قرار گیرد.
وی با تکریم خدمات همت‌اله حسین‌زاده سوادی  و علی ملکان، مدیران شعب سابق جنوب و شمال تهران بانک صادرات ایران، حکم مدیریت جدید این منااطق را به حسین سلامتیان قمصری و عبدالرضا شریعتی اعطا کرد.
حسین سلامتیان قمصری، پیش از این، ریاست اداره کل پیگیری و وصول مطالبات کلان بانک صادرات ایران را برعهده داشت و عبدالرضا شریعتی نیز تا قبل از تصدی این سمت، مدیر شعب شرق تهران بانک صادرات ایران بود.