Logo of a company

چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی/ لاریجانی: حضور ملت در راهپیمایی باعث قدرت‌گرفتن حرکت انقلاب شد/انتخابات پرشوری خواهیم داشت

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل آمریکا با حرف و منطق حل نمی شود و باید به آنها قدرت نشان داد، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بهترین قدرتی بود که به آمریکا نشان داده شد و آنها باید بدانند که می‌بایست از خواسته های ملت ایران تمکین کنند.

به گزارش یمین نیوز به نقل از ایسنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تهران در جمع خبرنگاران گفت: حضور مردم در راهپیمایی بسیار باشکوه بود و این حضور باعث قدرت بیشتر برای حرکت انقلاب می شود، مخصوصا به آمریکایی ها روشن می گوید مردم به دنبال این هستند که منافع خود را حفظ کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما گرفتار یک دشمن بدخیم هستیم که با حرف و منطق، مشکل آن حل نمی شود، و باید حتما قدرت به آن نشان داد، لذا حضور در راهپیمایی بهترین قدرتی است که می توان به آمریکا نشان داد و آنها نیز بدانند باید نسبت به خواسته های ملت ایران تمکین کنند.

وی افزود: باید دست همه ملت ایران را بوسید چراکه با غیرت در راهپیمایی حضور یافتند و سرمایه بزرگی برای کشورمان ایجاد شد.

لاریجانی در ادامه یک وجه از جمهوریت را حضور مردم در انتخابات دانست و افزود: از آن جایی که هر دو سال یکبار در کشورمان انتخابات داریم، نشان می دهد اهداف امام (ره) در انقلاب که همان آرمانهای جمهوری اسلامی است، ادامه دارد.

رییس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات تکرار خواهد شد و امیدواریم انتخابات پرشوری برگزار شود.