از سوی غریب پور و محمدی مورد تاکید قرار گرفت/ فعال سازی کارگروه همکاری ایمیدرو و شرکت ملی پتروشیمی در اجرای طرح های پتروشیمی در “پارسیان” 
چاپ 

از سوی غریب پور و محمدی مورد تاکید قرار گرفت/ فعال سازی کارگروه همکاری ایمیدرو و شرکت ملی پتروشیمی در اجرای طرح های پتروشیمی در “پارسیان”

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و رییس هیات عامل ایمیدرو بر فعال سازی کارگروه مشترک دو طرف به منظور تسریع در اجرای طرح های پتروشیمی در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، خداداد غریب پور صبح امروز در صبحانه کاری با مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در محل آن شرکت، اظهار داشت:‌ در حال حاضر زیرساخت های مورد نیاز برای اجرای هر چه سریعتر طرح های تولید محصولات پتروشیمی فراهم است.

غریب پور تصریح کرد: فاز نخست اسکله منطقه پارسیان رو به اتمام است و سرمایه گذاران از امکانات لازم برای اجرای طرح های این بخش برخوردارند.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت با یادآوری اینکه منطقه پارسیان از سوی وزارت نفت به عنوان “هاب سوم طرح های پتروشیمی” معرفی شده است، افزود: این امیدواری وجود دارد که نخستین سرمایه گذار بتواند در ابتدای سال ۹۹ عملیات اجرایی نخستین طرح پتروشیمی در پارسیان را آغاز کند.

بهزاد محمدی مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز اظهار داشت:‌ منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان از پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به منطقه جدید تولید محصولات پتروشیمی برخوردار است.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه آینده صنعت پتروشیمی کشور می تواند در “پارسیان” رقم خورد، از اقدامات ایمیدرو در ساخت بندر این منطقه تشکر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که سرمایه گذاران صنعت پتروشیمی به منطقه پارسیان سوق داده شوند.

منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان جزو زیرمجموعه های ایمیدرو است و با توجه به نزدیکی با پایتخت گازی ایران و جهان (عسلویه) طرحی جامع در اختیار دارد که هدف آن ایجاد ظرفیت تولید ۱۸ میلیون تن محصولات پتروشیمی است.

درباره نویسنده

15353مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو